/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
outlook expres
Fra : oleho
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 29-02-04 14:47

jeg modtager en mail: Kan man ændre skriftstørrelse og -type på den modtagne meddelelse? Hvis ja ,så hvordan
ole

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 14:48

Vis - Tekststørrelse

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-02-04 14:49

For at ændre i den modtagne meddelelse skal du vælge at kopiere indholdet over i et andet dokument.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-02-04 14:49

Klik på funktioner - indstillinger - meddelelse.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 29-02-04 14:50

Nej det kan du ikke, men du kan kopiere til eksempelvis word .. ændre til præcist det du vil .. og herefter videre sende eller hvad du vil.

Hvorfor vil du ændre i den modtagne meddelelse ?
/PG

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 14:50

Under instillinger Læsning tror jeg mvh sune

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 14:52

Better_p.. 0g Teil prøv lige det jeg foreslog.'og Teil det du foreslår er til de meddelelser man selv vil sende.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 14:53

Typen kan ikke ændres, men allesammen hvorfor gøre det svært når det er så let
Bjarne

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 29-02-04 14:54

>BjarneD
Dit forslag: Det gælder kun størrelsen, og ikke skrifttype .. eller ?

>Teil
Dit forslag: Er det ikke kun gældende for meddelelser som SENDES ?
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 14:55

Jo Guild, kun størrelse

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 14:57

Fonten kan iøvrigt også endræs, men jeg tænkte mere på HTML/tekst

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 29-02-04 15:00

tak for svar
Jeg ønsker alene at ændre størrelse og type ved min egen udskrift.Afsender skriver småt og jeg ønsker sstøøre ved min udskrift
oleho

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 29-02-04 15:01

HVIS man kunne ændre skrifttype, ville man vel også kunne ændre indhold, og derved have en mulighed for at forfalske en meddelelse .. og det lyder vel ikke så "godt"
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:06

Nej indholdet kan ikke umiddelbart ændres kun visningen, men med en pc er en god portion kreativitet kan alt forfalskes. Hvis man er til den slags.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 15:07

Så er der kun en vej
Du afmærker teksten og kopierer det ind i et word dokument. Nu kan du ændre det til den størrelse du vil have og skrive det ud.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:08

oleho det er så det du kan gøre i vis og som du kan se er der flere valg.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:08

refi> læs dog hvad andre skriver og så er det slet ikke nødvendigt med alle de krumspring

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 29-02-04 15:09

det gælder så kun størrelse
ved udskrift
oleho

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:11

KOMMENTAR UDEN RELATION TIL SELVE SPØRGSMÅLET:

Man kan rigtigt nok mærke at det er sidste dag i måneden - hvor mange point vil de hungrende have jeg har over 1200 at kaste i grams

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:12

oleho kun læsning

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 29-02-04 15:12

tak for svar
oleho

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:13

skriftstørrelsen ændres kun en smule ved udskrift

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 15:14

Det er lige det jeg gør - Hvad bliver større ved at gå i vis?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:15

På mange printere kan du vælge scaled printing hvis det kan hjælpe på problemet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:16

teksten Refi du skulle vælge tekststørrelse

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:18

Det er jo det samme som i InternetExplorer og man kan endda bruge at holde trl nede mens man rulle rmed scrollknappen på musen

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 29-02-04 15:19

> BjarneD
Så kom med et spørgsmål du IKKE selv kan svare på.

Nej ikke på grund af point, men den 29. februar skal vi vente på i 4 år !
/PG
NB Spørg ikke om "Skuddag" .. det var den 24. februar.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:19

holde ctrl nede

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 15:21

Snakker vi udskrift eller vis?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 15:21

Snakker vi udskrift eller vis?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:22

Guild>> Problemet er, at hvis der er noget jeg gerne vil vide så finder jeg ud af det uden at spørge i et forum for man kan jo ikke stole på at svaret er rigtigt når man nu ikke kender det, og hvordan ved jeg så det, fordi der er så mange der svarer helt hen i vejret uden at vide noget særligt om det de svarer på. Ingen nævnt ingen glemt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 15:23

Jeg er ikke blevet klogere på hvad det egentlig drejede sig om.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:23

Vi stammer

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 15:25

Gør ikke noget Refi du kan jo bare oprette et spørgsmål og er der point nok kommer der mange svar, meget forskellige endda

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 29-02-04 15:27

> BjarneD
Så er vi, endnu engang, helt enige .. men "1200 at kaste i grams" .. det er jo en "kødluns" til "løverne" !
/PG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-04 15:28

Det gør da meget - hvis vi kommenterer 2 forskellige ting, skal svarene jo blive forskellige.
Jeg stammer ikke - min netforbindelse forsvandt i 2 min. (Den er nok overophedet)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 16:00

tag det ikke så alvorligt, jeg spøger

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 16:19

Guild måske vi skulle sulte løverne lidt og se hvor grådige de bliver

Jeg tror for øvrigt ikke at vores spørger kan lukke, men den der hjælper ham får måske pointene. såhh..

Kan I allesammen have en god 29. februar
Bjarne

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 29-02-04 16:24

Kom så "Løver" .. det er 50 spir det drejer sig om !
/PG