/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Fritids job
Fra : A_man
Vist : 666 gange
40 point
Dato : 29-02-04 08:55

Hej

Jeg er 15 år og søger et fritids job, helst gerne i Storkøbenhavns amt.

så hvis i ved hvor man kan finde et, så hver sød at besvare.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-02-04 09:16
Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-02-04 09:18

hmm.. Det ser da ud til at linket ikke virker mere.
Beklager.

Niels

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 50 point
Dato : 29-02-04 09:53

Man kan sætte en annonce op her måske kan du også finde et her ??Mvh Sune
http://www.jobindex.dk/nyheder.shtml

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 29-02-04 10:49

Det letteste er nok at kontakte nogen store arbejdssteder, der bruger unge under 18 år, selv. Fx Bakken, Bladkompagniet eller en kæde af bagerbutikker. Bare ring og forhør dig. Det giver ofte pote. Hvis du er lidt genert, er det måske bedre at checke de opslåede job, der står i MetroXpress eller Urban - men der er til gengæld mange ansøgere. So you know.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-04 08:53

Har du fået et job ??? Mvh Sune

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 18:38

Der er da masser job du kan få! gå ind på www.forum.dk under job. Ellers kan J skaffe dig et job, da jeg selv har et firma.

Kommentar
Fra : A_man

Dato : 11-03-04 19:44

Ja jeg har fået job....
men det var ikke noget med det.........
jeg havde for lang tid siden spurgt en anden, og nu havde han ikke nogen, så jeg fik det job.

men ellers tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 19:57

Så luk lige spørgsmålet giv poientne til dem du syntes svarede bedst eller mest ihærdigt ved at trykke accepter ud for den du syns
Mvh sune

Godkendelse af svar
Fra : A_man

Dato : 11-03-04 21:47

Tak for svaret Sunowich.