/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tue west... En sang om kærlighed ???
Fra : Qusize
Vist : 437 gange
10 point
Dato : 29-02-04 02:43

Jeg tænkte på om der ikke var en som, kan hjælpe mig med "tabs" til "En sang om kærlighed" fra Tue West????

Jeg har set at der er nogle der har spurgt om "tabs" til "hun er fri" og det kunne være at dem som har svaret der måske også ville hjælpe mig ???!!!

Accepteret svar
Fra : Heiberg

Modtaget 10 point
Dato : 01-03-04 19:24

hey jeg ved der ligger tabs ude til "hun er fri" for jeg har selv lagt den ud!
men siden du spør´ så pænt vil jeg og godt ligge " en sang om kærlighed" du få den på form..

vers : E A H C#m H A Am H

omkvæd: Am E Am E C#m C G H
Am E Am E C#m C F#m H

C-Stykke A C#m H C#m C#m H A Am

det skulle ikke være sværrere! - mener jeg.

mvh Mathias

Kommentar
Fra : mykron

Dato : 07-03-04 13:41

Nogen der evt. kan hjælpe med soloen til den....

Godkendelse af svar
Fra : Qusize

Dato : 09-03-04 23:44

mange tak for svaret.... jeg spiller lidt i noget band me nogle venner, og vi ville lige prøve at spille den for sjov...... du kunne vil ikke også lige lytte tabsne af til soloen ???