/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kaburator til Puch Maxi...
Fra : Viktor_PM
Vist : 512 gange
30 point
Dato : 28-02-04 19:05

Hej...

Jeg skal have skaffet en 15/17mm kaburator. Men hvordan kan jeg se om den evt. kan tilpasses min Maxi. Altså hvis jeg nu skal købe en, og ham jeg skal købe den af siger at den passer på Maxi. Skal jeg have min standart studs med, for at tjekke om den passer på????

På forhånd tak!!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-02-04 19:07

Kig her
http://www.west-import.dk/
Dem de har passer.

Mordex.

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 28-02-04 19:09

Tak for svaret...

Men jeg havde nu tænkt mig at købe en brugt. Evt. gennem gul&gratis.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 19:23

Mordex hvor er der lige kaburatorer i dit link ?? Og viktor vent lige til i morgen jeg har en hel del Kaburatorer også nogle store så skal jeg lige se om der er noget du kan bruge Mvh Sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-02-04 19:26

>>Sune
Gå ind på siden
Vælg Puch
Vælg Maxi
Vælg Tun/motordele
Og gå lidt ned på side.
Der skulle de være.

Sig lige til når du finder dem.

Mordex.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 40 point
Dato : 28-02-04 20:18

Ja du skal bare have din studs med, så kan du se om karburatoren kan gå på, men ellers kan der godt købes nogle mellemringe, hvis karburatorhullet er for stort, men bing plejer at passe.
Ellers skal du jo bare bruge en skydelære, og det skal manden med karbuen. jo også, så kan du høre over telefonen, hvad diameter den er.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 21:29

Ja så fandt jeg dem det er eller ret meget de har på den side men den er lidt uoverskuelig syns jeg ihvertilfælde i starten men det er jo nok bare en vanesag Mvh Sune

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 29-02-04 11:39

>>Sune

Har du kigget efter de der kaburatore? Og hvor bor du egentlig henne???

Hilsen Viktor

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 29-02-04 12:42

jeg har en 15 millimeter karburator til maxi...

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 29-02-04 19:08

>>trytter

Er den til salg? Hvor i landet bor du?

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 29-02-04 19:50

jeg bor på lolland men den kan jo nok sendes.den er til salg for 300 kr.den kostede 375 fra ny og den er kun afprøvet den virker fint...gi mig din mail så kan jeg sende et billede til dig..mvh trytter

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 01-03-04 11:15

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 04-03-04 17:37

betyder det at du ikk vil købe min?