/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
server only de_dust2
Fra : crakhead
Vist : 314 gange
50 point
Dato : 28-02-04 06:46

Er der nogle der kender nogle ip adresser til de_dust2 og kun de_dust2 (der må ikke skiftes map) hvor der er 32 spiller jeg spiller for det meste fra midnat til kl. 06,00 så hvis de er fra Hong Kong eller USA eller hvor de nu er vågne på den tid ville det være fint.

Hilsen crakhead

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 28-02-04 13:55

gå ind og download hlsw programmet. I dette program er der en søge funktion hvor du kan søge på server i forskellige lande og hvilke maps de skal spille.

/Steffan