/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Tarot / Spørgsmål
10  Teil 20
Hvem vil lære mig det??
Fra : alanya
Vist : 1287 gange
20 point
Dato : 27-02-04 19:52

Jeg er en kvindelig pensionist men vil gerne lære om brugen og betydningen af tarok kort, jeg kan som tak for hjælp, gi' en frokost her hos mig.
Har du lyst ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-02-04 20:01

Den frokost kan lokke mig til et kursus i emnet.
Men så er det afstanden til frokostbordet.

Kommentar
Fra : alanya

Dato : 27-02-04 21:56

*GGG* ja detr tror jeg da på. men stedet er kbhvns. vestegn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-02-04 23:03

På netnaturdoktoren kan du læse lidt om tarot.
http://www.netnaturdoktoren.dk/tarot1.htm

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 20 point
Dato : 27-02-04 23:05
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-02-04 23:07
Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-04 23:24

Du kan jo også enten købe eller låne en bog på biblioteket om emnet.
Denne bog skulle være god til nybegyndere http://www.e-boghandel.dk/shop/item.asp?id=11872

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : alanya

Dato : 27-02-04 23:51

Tak for svaret Teil. Det er uddybende og forklarer det meste af det jeg søgte.
(Du må have en frokost til gode) *GGG*

Kommentar
Fra : Camilla09

Dato : 24-10-04 21:12

Min erfaring er, at Tarot uværgerligt er 95% selvstudium.

Kommentar
Fra : richbitch

Dato : 07-05-07 17:06

tag og lån eller køb bogen: "tarot - sjælens spejl" af aleister crowley, eller noget. Den indeholder beskrivelser af de forskelligekort og mange forskellige måder at spille tarot på.

Du kan også købe en hel kasse, der både indeholder bog og kort - den har jeg.

håber jeg kune hjælpe:D