/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia 3100/3200
Fra : Simmaster
Vist : 360 gange
25 point
Dato : 27-02-04 11:11

Jeg har lige et spørgsmål vedr. 3100/3200 disse telefoner står ikke på min liste over DCT3 og DCT4 telefoner, er 3100/3200 DCT4 telefoner? Jeg spørger fordi jeg gerne vil vide om jeg kan bruge Ultimate til at unlocke disse, eller om jeg skal have fat i et specielt program.

Med Venlig hilsen

Jacob

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 11:16

Du kan da bare gå herind og lukke dem op
http://www.dkunlock.com/

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 27-02-04 11:19

Det var ligesom ikke det jeg var ude efter refi.....
Jeg unlocker selv Nokia, skal bare vide om det er en DCT 4 telefon.....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 27-02-04 11:32

Lyder ikke betryggende - men de er begge dct4

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 27-02-04 11:36

Tak, så fik jeg det svar jeg havde brug for.
Du synes ikke det lyder betryggende, jeg kan så fortælle dig at jeg laver ikke noget med telefonerne før jeg har undersøgt, hvordan og hvorledes.....
Jeg har ikke gjort i unlock ret længe, derfor er jeg så også nød til at stille nogle spørgsmål, når jeg kommer i tvivl. Netop for ikke at lave nogle fejl.

Godkendelse af svar
Fra : Simmaster

Dato : 27-02-04 11:37

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 11:38

Så var dette måske noget for dig
http://www.tronik.dk/html/twisterflasher.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 11:38

selv tak