/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Forsikringer og ændringer?
Fra : Linda_Jacobsen
Vist : 320 gange
40 point
Dato : 26-02-04 19:44

Hej!

Er der nogle herinde der ved noget om hvad reglerne er for at ændre en forsikring? Hvis fx. et forsikringsselskab ændrer i dine forsikringsbetingelser, men "glemmer" at fortælle mig om det, opfattes dette ikke som kontraktbrud?

vh. Linda

PS. jeg har kun 40 point at give af......

Kommentar
Fra : babee

Dato : 26-02-04 19:54

hvis du betaler din forsikring over pbs skriver de derpå at den er ændret

Kommentar
Fra : Linda_Jacobsen

Dato : 26-02-04 20:01

Det drejer sig om en tidligere pensionsforsikring, som jeg ikke længere betaler til og da jeg begynder at stille spørgsmål disker selsskabet pludselig op med en ændring, der gør at pensionsforsikringen ikke kan tilbagekøbes!