/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Åbne porte på router
Fra : teetime
Vist : 205 gange
20 point
Dato : 26-02-04 19:29

Hej

For at kunne spille på zone.com, skal jeg have åbnet for nogle porte på min router ( såvidt jeg forstår ) Men jeg aner ikke hvordan jeg gør det. Det har relevans til dette:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;330382

Nogen der kan hjælpe med dette?

Jan

Kommentar
Fra : me67

Dato : 26-02-04 19:31

Hvilken Router er det du har ?

Kommentar
Fra : teetime

Dato : 26-02-04 19:33

Det er en zyxel 642R prestige

Kommentar
Fra : teetime

Dato : 26-02-04 19:37

Skal lige sige at jeg har været inde på den setup side som Cybercity support henviser til, men jeg aner ikke hvor jeg skal gøre hvad.

Jan

Kommentar
Fra : me67

Dato : 26-02-04 19:41

Har du prøvet at kontakte Cybercity Support på 70 10 11 09 - måske de ville være de bedste til at gi en forklaring på hvilke porte der skal være åben og hvordan du gør det.

Venligst Me67

Kommentar
Fra : teetime

Dato : 26-02-04 19:44

Er desværre først hjemme egter at deres support lukker. Men du har sikkert ret, må finde en dag hvor jeg kan køre lidt tidligere og så ringe til dem.

Jan

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-02-04 02:56

Prøv at læs manualen, hvis du ikke har den, kan du finde den her:
ftp://ftp.zyxel.dk/p642r/document/
Den er i PDF-format og kan kopieres herfra, og der må du kunne læse hvordan du åbner portene.

Kommentar
Fra : Fido_Win

Dato : 02-03-04 19:04

Hej Jan... Har du fået løst problemet ?

Kommentar
Fra : teetime

Dato : 02-03-04 21:09

Fik hjælp af Zyxel, så nu kører det.

Jan