/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Spar2 - Byens bedste bryster?
Fra : futte850
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 25-02-04 23:02

hejsa..alle sammen jeg har i meget lang tid prøvet at se om jeg kunne finde spar2 - byens bedste bryster!! men jeg kan bare ikke finde den nogen steder..
Hvis der er nogen som ligger inden med den, vil jeg blive meget glad hvis i også kunne sende den til mig!!!!
Skriv hurtigst muligt hvis der er nogen som skulle ligge inden med den!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-02-04 23:34

Hej.

Du kan købe den online her:

http://www.spar2.com/

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 23:35

Den må du vel kunne finde her men skal altså i seng nu såe det selvbetjening mvh sune

http://www.google.com/search?q=Spar+2+Byens+bedste+bryster&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-04 11:40

Her er teksten
http://www.spar2.com/diskografi/bbb.html#lyrik
Du kan også høre en del af den "en stor bid", som der står.
mvh ans

Accepteret svar
Fra : Fredison

Modtaget 100 point
Dato : 26-02-04 14:48

Hej

Jeg har den i MP3 format på min maskine!
så vi kan sagtens finde ud af noget hvis du vil ha den
jeg vil lige nævne at jeg har rippet den fra albummet som jeg selv har købt.
super kvalitet.
har du et smart forslag til overførslen af sangen?
msn måske? lidt langsomt men min mail kan kun sende filer op til 2 mb..

#12

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 26-02-04 17:17

Hey..send den til mig over msn.....langsomt..men har ikke rigtig nogen anden ide``..du kan tilføje mig på msn med med emailen: futte_850@hotmail.com

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-02-04 20:16

Jeg håber I begge ved, at det I gør er ulovligt. Det skal jo heller ikke gøre det bedre at I "offentliggør" det offentligt, så håb på, at der ikke er nogen indenfor pladebranchen der læser indslagene her, og så med mailadresse, kan det være mere fjoget?

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 26-02-04 20:42

ja hva faen.. alt hvad der sker på det her forum er jo næsten ulovligt ikke???
cd-keys, kazaa, emule, og jeg kan blive ved!!!

#12

Godkendelse af svar
Fra : futte850

Dato : 26-02-04 21:09

Tak for svaret Fredison.