/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
personlig gave.
Fra : louisez
Vist : 7171 gange
30 point
Dato : 25-02-04 10:37

Nu har min mand og jeg snart været gift i 1 år... jeg ville gerne købe ham en gave men vil godt ha den skal være lidt personlig er der nogle som har en god ide til en sådan gave, men den skal helst heller ikke koste flere 1000 kr min mand er 28....
hilsen Louise

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-02-04 10:40

I og med du taler om en personlig gave er det jo svært at rådgive

1 års bryllup kaldes også papirbryllup (bare til orientering) så et eller andet lavet i papir ville være oplagt, måske et gavekort på en kroweekend??

www.larsenhotel.dk

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 25-02-04 10:46

en personlig gave så mener jeg bare at tøj cd,er film sko osv ikke er noget jeg gad give ham men noget man ikke lige får hverdag eller en oplevelse af en slags hvis i forstår hvad jeg mener...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 11:01

> louisez

Den perfekte gave til din mand er der nok ikke andre end dig selv der kan finde.... Vi kender hans alder, men ikke hans interesser, så det er en lidt umulig opgave du stiller os. Her er dog et par links du kan kigge på...

Som Better_Performance er inde på - er et ophold af en eller anden art måske en rigtig god idé.

http://www.aura4laura.dk/Kategori.aspx?CategoryID=4
http://gaver-gavekort.dk/sjove-gaver/

Frida...

Kommentar
Fra : fnuggit

Dato : 25-02-04 11:10

Et gavekort til et par gange helkrops-massage?

Fnuggit

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 25-02-04 12:22

I et andet spørgsmål du har stillet kan jeg se at din mand er meget jalous.
Hvorfor ikke give ham og du selv 10 samtaler hos en parterapeut
Det er da originalt og måske endda brugbart for jer begge to.

Mvh Carina.

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 25-02-04 12:54

til carina...
tak for iden men jeg synes ikke lige at have lyst at blande de to ting sammen hvis vi skal til en parterpeut ja ¨å er det ikke noget min mand skal have i gave på vores 1 års bryllupdag...

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 25-02-04 14:52

Min mand gav mig en smuk bog, hvori vores første år sammen var beskrevet med fotografier og søde og sjove bemærkninger fra ham.
Det var den mest vidunderlige gave, jeg nogen sinde har fået. Den kostede ikke mange penge, men indeholdt mange varme tanker.
frieda

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 25-02-04 14:52

Min mand gav mig en smuk bog, hvori vores første år sammen var beskrevet med fotografier og søde og sjove bemærkninger fra ham.
Det var den mest vidunderlige gave, jeg nogen sinde har fået. Den kostede ikke mange penge, men indeholdt mange varme tanker.
frieda

Accepteret svar
Fra : betinapeter

Modtaget 30 point
Dato : 25-02-04 21:56

Du kan købe en hel kurv af plejemidler i fx. matas. "kurven" kan være et fodbad eller bare en baljelignende ting, hvor fødderne kan være i. Deri kan der så være fodbadesalt (til at komme i vandet), en stenfodfil (holder nærmest evigt), en negletang (til at klippe negle ordentligt), en god fodcreme.
Der skal også være nogle lidt mere spændende ting i. En massageolie (der ikke lugter slemt). Evt. en pornoblad (eller film), eller noget nyt til sexlivet. En slags hygge (tobak eller chokolade og evt. rødvin eller lignende). Bodypaintchokolade, med en sød besked på om hensigten den skal bruges til, og fx. et engangskamara, hvis man er vovet og et tomt fotoalbum osv. Man må jo vælge ud fra sin mand og sine egne grænser og drømme. Husk at have lidt færdigt lækkert mad i køleskabet, til når I evt. bliver sultne.

Når han så kommer hjem fra fx. arbejde, står kurven klar og pakket i celofan på et bord. Der er skruet godt op for varmen, evt. trukket for, og gjort hyggeligt med belysningen og stearinlys og dæmpet rolig musik.
Du får ham sat et godt sted, hvor du gør fodbadet klart, dér kan han så hygge sig, mens du frisker dig lidt op og hopper i en let påklædning. Så kan du ordne hans fødder...derefter massere han en halv time eller mere...og tilsidst koncentrere dig om ét sted... og derfra skulle det nok blive en hyggelig aften...
Det kan blive en gave, han husker, hver gang han ser massageolien eller nogle af de andre ting...
Og det kan hævne sig en anden gang og det ville vel ikke være dårlig.
Venlig hilsen Betina

Der kunne måske også snige sig et gavekort ned i kurven til et kroophold el. lign.

Godkendelse af svar
Fra : louisez

Dato : 29-02-04 22:04

Tak for svaret betinapeter.