/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kashmir
Fra : heckmann85
Vist : 424 gange
40 point
Dato : 24-02-04 11:47

Hey.... det kan godt være det er lidt svært det her, og jeg ville meget gerne give flere end 40 point.. Men jeg har desværre ikke flere at gøre godt med....

Hvis man går ind på Kashmirs hjemmeside og kigger på billederne fra Cannes, har Kasper Eistrup, på en del billeder, et par solbriller på.... Ville egentlig bare vide om det er nogen man kan købe, og hvor!!!!!!?

Mvh Jacob

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-02-04 11:49

Har du ikek et link så man kan se de briller?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-02-04 11:57

Har fundet siden, men der er jo flere forskellige solbriller, så kan du ikke give et nummer på et billede?

Kommentar
Fra : heckmann85

Dato : 24-02-04 11:57
Kommentar
Fra : heckmann85

Dato : 24-02-04 11:59

de er på billederne nr: 4, 12, 15, 19, 20, 21, 22....

Kommentar
Fra : rolf01

Dato : 24-02-04 12:08

lol, de er da klamme, hvad vil du med dem

Kommentar
Fra : heckmann85

Dato : 24-02-04 12:17

det er da ligemeget om du syntes de er klamme... Jeg ahr ikke spurgt om hjælp med at finde dem for at høre jeres mening....!!!!

Kommentar
Fra : Mandragore

Dato : 24-02-04 14:08

Hvis du leder efter nogen der ligner, så prøv Poul Stig Briller A/S i København. De plejer at have et imponerende udvalg af solbriller. Hvis du vil have de helt præcist samme som Kapser har på på billederne, så skriv til dem og spørg. Mailen til dem (fanmail) er kashmir@kashmir.dk.

Jeg er sikker på at du vil få svar, men du skal nok være foreberedt på at de svaret at han har "fundet dem i en butik i New York" eller noget i den retning. Og det kommer man jo ikke så langt med.

Kommentar
Fra : heckmann85

Dato : 24-02-04 23:14

mange tak... jeg har prøvet og maile til dem... har Poul Stig Møller A/S en hjemmeside?

Kommentar
Fra : Mandragore

Dato : 25-02-04 08:40

Det tror jeg ikke - men de står her:

http://www.aok.dk/profile/45

Kommentar
Fra : Chrisim

Dato : 05-07-04 10:16

Har du fundet ud af noget med de briller? eller er de umulige at skaffe?
/masi

Kommentar
Fra : mcmasi

Dato : 11-08-04 19:49

Har nogen fundet ud af noget med Kasper Eistrups solbriller?
kunne sgu godt tænke mig sådan et par inden sommeren er over!
/Masi