/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Processer i jobliste
Fra : Better_Performance
Vist : 499 gange
100 point
Dato : 23-02-04 07:33

Når jeg kigger på min jobliste synes jeg der er en masse processer jeg ikke umiddelbart ved hvad gør.

Findes der et sted eller en metode så jeg kan se hvad de forskellige processer gør?

Jeg forestiller mig, at der ligger en masse overflødigt skidt og arbejder, som "stjæler" mine ressourcer, men omvendt er det jo ikke for smart at slette noget forkert

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-02-04 07:38

Måske dette Tip kan hjælpe dig
http://www.kandu.dk/dk/tip/6759

Mhh
Wilduhr

Accepteret svar
Fra : Smukke_Ole

Modtaget 110 point
Dato : 23-02-04 08:03

Her er også et godt sted (på engelsk) at blive klogere. Det redegør for alle de services, der kører i XP.

http://www.blackviper.com/WinXP/servicecfg.htm

Smukke_Ole

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-02-04 08:26

Tak for svaret Smukke_Ole.

Der lærte jeg en del inde, tusind tak for det, je ganbefaler du opretter det link som et tip så en masse andre kan få glæde af det