/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ram2
Fra : Mordex
Vist : 463 gange
10 point
Dato : 22-02-04 19:53

Tak for hjælpen i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/33733

Mordex.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 22-02-04 19:56

Jeg undrer mig og spørger naivt, hvor oprette denne tråd med 10 point ? Er det bare for at være flink ?

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 22-02-04 19:56

Jeg undrer mig og spørger naivt, hvorfor oprette denne tråd med 10 point ? Er det bare for at være flink ?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-02-04 19:57

Har du læst i linket?
Så kan det være at du ændrer mening.

Mordex.

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 20 point
Dato : 22-02-04 20:01

>Mordex

Kan du se..... reaktionen udeblev ikke - Pointpsykosen hærger

Men da du satte de 10 point ind i forbindelse med "Citater" skal du osse ha et citat.

[citat]
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed dog den mest besynderlige. (Anatole France)
[/code]

Ram

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 22-02-04 20:04

Tak for det pæne citat.
Jeg er helt sikkert enig

Mordex.