/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Midi filer med Kim Larsen
Fra : madsus
Vist : 4691 gange
26 point
Dato : 22-02-04 17:46

Hejsa jeg søger Kim Larsen midi filer har mange på min pc men det er de originale som: haveje, Susan himmelblå, parpirsklip men ville godt have de nyeste sange som midi er der nogen der ved hvor jeg finder midi filer med Kim Larsen & Kjukken med deres album hvis der var en der lige havde et godt link ville jeg blive glad.
God søndag
Mhj ...--- Larsen forever

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 36 point
Dato : 22-02-04 18:24

DEr var da ingen grund til at lave et nyt spørgsmål "madsus"
Hvorfor midi?
Midifiler kan du da selv lave af dine cder.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-04 19:04

Ellers kan du måske ved at logge ind finde tin og sager her Mvh sune http://www.musik-net.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 19:09

Tin er til lodning sune

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 22-02-04 19:23

Hmm du kan finde kim larsen på www.imesh.com men det er vist ikke lovligt

Godkendelse af svar
Fra : madsus

Dato : 22-02-04 19:55

Ja okay men hvordan gør man lige dèt ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 20:10

Med et konverteringsprogram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-02-04 20:12

>madsus

Jeg hader at give nogen uret, men i dette til fælde har du selv ret.

Man skelner mellem mange former for musik, men de almindeligste er mp3, wav om midi. Her udskiller midi sig fra alle andre former for musik, da midi er helt anderledes opbygget end de andre former.

Principielt kan det IKKE lade sig gøre at konvertere hverken wav eller mp3 til midi.
Men ingen regel uden undtagelse, det kan lade sig gøre, men forestil dig selve sang-teksten som midi, det bliver noget uforståeligt volapyk og vil virke som noget metalisk lyd, hvilket al lyden vil blive.

Så hvis det skal bruges blot lidt seriøst er svaret klart nej, det kan ikke lade sig gøre.

Undskyld refi.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 20:14

Det behøver du ikke at undskylde, men det var det "madsus" ville.
Jeg startede selv med at spørge HVORFOR

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-02-04 20:27

Helt ok refi, jeg kan forstå at du ej heller ville gøre det samme.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-02-04 20:29

Og nej alligevel man kan principielt ikke lave sine cd-ere om til midi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 21:00

Jeg tror det var meningen at lave noget karookee