/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Jeg har Stofanet, men min lampe Activity~
Fra : Bragesvej
Vist : 585 gange
10 point
Dato : 22-02-04 10:37

Selv om jeg er offline,
forbindelsen er stofanet (Cable)
Kan det være den kospondere med udbyerens server?

Accepteret svar
Fra : basil28

Modtaget 20 point
Dato : 22-02-04 10:58

nu ved jeg ikke hvilken type modem du har, men activity blinker altid, selvom du er offline, da den holder forbindelsen med stofa's server... hvis den derimod blinker skiftevis gul og orange er det fordi deres server er nede....

men hvis det er fordi du er urolig for om du bruger af dit forbrug, så kan du være helt rolig for så snart du går offline på din pc stopper tælleren...

Mvh
Basil

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 22-02-04 11:25

Tak for svaret basil28.