/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
er dette misbrug eller hvad??
Fra : catbody
Vist : 852 gange
1 point
Dato : 21-02-04 23:57

http://www.kandu.dk/dk/spg/33663

hvad er meningen med denne type spørgsmål? pointrytteri ??
Misbrugerne burde have en kraftig advarsel.
Hvis der ikke sker noget melder jeg mig ud - gider simpelthen ikke mere

Catbody

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 00:00

>Catbody

Hvis du ikke kan følge med, så spørg eller skrid - dette er dybt seriøst, men vi kan sgu da ikke gå og passe dig op i hpoved og r...

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-02-04 00:04

Meningen med denne type spørgsmål er, at have det sjovt, men det forstår du hvist ikke. Man skal jo have et minimum i inteligens for at fatte noget. Det har du nok problemer med.

Nu håber jeg at mit svar tilfredsstiller dig, og at du vil tildele mig det ene point

Mordex.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 00:04

Altså; klap nu lige pointhesten catbody m.fl.

Jeg er af den overbevisning at spørgsmålet havnede i en uheldig kategori.

Efterhånden synes jeg de der pointsnyderi spørgsmål optager al for megen båndbredde. Det har været debatteret konstant i snart et døgn nu. Sover I aldrig

Iøvrigt er det hverken op til dig eller mig at være dommer over de andre brugeres gøren og laden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-02-04 00:05

intelligens skulle der stå

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-02-04 00:07

Ram2>> Nu er du jo ikke særlig sød er det dit berømte/berygtede temperament der løber af med dig.
Det er jo ikke harmløst hvis man bliver grov.
Bjarne

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 22-02-04 00:07

fortæl lige hvad der er seriøst i nævnte spørgsmål ??
Hvis det var fordi man havde løst/afhjulpet et problem vedr. Windows i en andet spørgsmål og spørgeren også syntes at man fortjente point, burde han i det mindste have den anstændighed at henvise til det oprindelige spørgsmål.

Catbody

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 00:10

Catbody

Århhh gider du lige.... æd noget bagepulver, så falder mavesyren til ro.

Ram

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-04 00:11

Og Cat Det sku da helt far out har du ikke et eller andet du gerne vil vide eller noget du syns er sjovt ?? så brug dog din energi der Der er forår i luften smil det smitter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 00:11

Mordex -> Lige netop her i Kandu.dk kategorien tror jeg du er lidt : Head over Heels

Her skal ikke laves sjov eller gi's point, men føres en saglig og meningsfuld debat med henblik på at få løst spørgsmål i forhold til Kandu.dk's virkemåde og intensioner, samt gøres opmærksom på mangler, fejl i systemet og deslige..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 00:15

>catbody

Citat
Hvis der ikke sker noget melder jeg mig ud - gider simpelthen ikke mere

Øhh...det kan du ikke....men du kan lade være med at logge dig på

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 00:17

BjarneD -> Ikke fordi jeg tror ram2 ikke kan tale for sig selv, men jeg kan stadig ikke med min bedste uvilje se hvad ram2 har gjort nogen som helst nogen sinde

Ind imellem har jeg da også 'fået en tur' gennem maskinen, men det ligger jeg sgu da ikke søvnløs over

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 22-02-04 00:17

Mordex >> hvis det var et spørgsmål om at have det sjovt, burde spørgsmålet være stillet i en anden kategori, men det er nok min intelligens, der er noget i vejen med.

Molokyle >> er til dels enig med dig (synes nu ikke jeg er "pointhest", da jeg kun deltager i 7 kategorier, hvor jeg godt nok ligger i top 10 i nogle af dem, men afstår tit fra point, da jeg ikke har brug for dem)
Men jeg blev altså pissesur, da jeg så spørgsmålet, bl.a. fordi der er kommet flere og flere af den slags, hvilket kan være med til at ødelægge Kandu.dk, og dette var altså dråben som fik bægeret til at flyde over.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 11 point
Dato : 22-02-04 00:18

Molo har sat sin trøje til salg http://www.trendybaby.dk/shop/productinfo.asp?id=1364&caller=1 *G*

http://www.kandu.dk/dk/spg/32891 de findes efterhånden i stakkevis...

ellebye (og hans tandlæge) lavede også pointbytning den anden dag....

Det er sådan noget som gør at jeg ikke rigtig gider kandu mere. Jeg deltager stadig men det er ikke så meget mere...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 00:18

HALLO må jeg lige få et ord indført.

Jeg skulle blot have fat i Ram2

Havde glemt at sætte v i hans spørgsmål og ikke set han havde henvendt sig.

Derfor de 10 point men jeg kunne jo have nøjedes med 1 (beklager ikke)

Som du ser blev det også lukket med det samme jeg blev gjort opmærksom på det.

MÅ VI SÅ VÆRE HER

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-02-04 00:19

>>Molokyle
Han henviste til kategorien MS Windows.
Og det var der at refi ville have det sjovt.
Men det var også forkert. For ville han have det sjovt, skulle han nok have brugt smaltalk.
Men han er nok også stået tidligt op idag, og var træt allerede omkring kl. 23.25. Så det er ok.

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 00:19

Humor og intelligens hænger sammen...vidste I det

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 00:21

>Catbody

Det var lige præcis den forkerte tråd, der fik din dråbe til at flyde over - Der var ikke tale om pointbytteri på nogen måde - og at du gider at fare op på den måde fatter jeg ikke - Du kan sgu da bare hjælpe som du plejer og så glemme alt det andet. Point interesserer dig jo ikke, så hvad er dit problem egentlig??

Ram-

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-02-04 00:23

>>catboy
Det med kategorien kan alle tage fejl af.

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 00:23

Kors!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor ofte er der ikke lige en eller anden der kommer med denne udtalelse
"Jeg gider ikke rigtig Kandu længere".....Så skrid da for ind i he.......
Det er sgu enerverende at høre på......I er her jo

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-02-04 00:26

Og nej. Der er ikke noget i vejen med din inteligens, for du har vist ikke nogen, når du sådan farer op over en lille fejl (sikkert tastefejl)

Alle har lov til at lave fejl en gang imellem.

Mordex.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 22-02-04 00:26

På utallige opfordringer skrider jeg så hermed.
Ingen hjælp fra mig mere herinde, jeg hopper over til Eksperten samt Spywarefri.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-02-04 00:27

Molo>> Jeg behøver vel ikke at kommentere, stilen er lagt.

Godkendelse af svar
Fra : catbody

Dato : 22-02-04 00:27

Tak for svaret Uffe29.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 00:28

uffe30 -> Læg mærke til odvalget :

Citat
molo - hætte sweatshirt med puf tryk og 2 super seje stjerne rivets

eller :

..med puf tryk og 2 guld stjerne rivets

Nu uddeles der ikke bare stjerner her, men GULD stjerner.

Stjerner uden hjerner var der vist engang et flop af en Dansk film der hed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 00:29

Hvad har vi dog sat igang ?????????????
Og så er vi ovenikøbet USKYLDIGE.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-02-04 00:30

Jeg fik 4 stjerner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 00:31

Hvis du kigger efter "catbody" vil du opdage at jeg aldrig har modtaget point fra nogen uden grund..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 00:33

Jamen så god vind på eksperten samt spywarefri

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 00:35

>Refi

Vi ved godt allesammen, at DU ikke har gjort noget
Jeg har jo fortalt dig at du er omgængelig*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 00:41

uffe30 -> Ja ja ..men jeg er jernhamrende sikker på du fik point for dette :

Citat
Jeg deltager stadig men det er ikke så meget mere...

..og dén tror jeg sgu ik' på

refi -> Fuld mandsopdækning.

We alone know..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-04 00:41

Jamen for satan - så tungnem kan man da ikke være.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-02-04 11:27

HOLD SÅ OP - og opfør jer ordentligt.
Catbody.................jeg er absolut ked af, hvis du hopper fra dette forum.
Emesen.