/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Øhh Scooter hvor er linket ??
Fra : Sunowich
Vist : 407 gange
1 point
Dato : 21-02-04 22:12

Hi hi Den er sku ellers meget god eller er det en joke Drop fjerneren

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 22:13

Det altså lige under tips jeg mener ,til andre end scooter

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 21-02-04 22:16

Sune... hvad har du røget???

Der står ski da... kig her... TV-guiden.dk

du må da gerne låne 3 WWW af mig, hvis du er rendt tør!

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 21-02-04 22:20

Men ok... det var da nemmere med et link!

Derimod har jeg voldsomme problemer med linket lige over Støvsugerlinket... som ellers er et PISSE godt link... sådan en må jeg eje...

Nå men altså linket lige over støvsugeren... det er der f...... ikke!

Mira c",)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 22:27

Er det dette : http://kandu.dk/dk/tip/6745 Sunowich og vil du gi' point for at få at vide hvordan?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 22:28

Det var sgu ans' søn der måtte lære os 'gamle' hvordan. Jeg blev helt da jeg fik det at vide for længe siden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 21-02-04 22:31

Ok Molo... der tabte du mig, og jeg er end ikke færdig med den første øl du har givet mig!

Hvad snakker du om????

Det der Gadgets tip, er det det der ikke er over støvsugertippet eller hvad?

Mira c",)

(ps. det er TV tippet Sune mangler et link i... men der mangler nu kun 3 x www for at det er der!)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-04 22:32

Det har du ret i. Jeg husker stadig hvordan man skal gøre uden at spørge ham først.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 22:39

Godt ans Takker for supporten. Længe siden iøvrigt, men vi færdes nok ikke de samme steder på kandu.dk

Chamira jeg tror der er tale om det link (..tjek Seneste 25) man ikke kan klikke sig frem til

Prøv selv..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-04 22:43

Sunowich mener dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/6747 som scooter har skrevet.

mvh ans

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 22:45

Chamira jeg er faktisk den stolte ikke ryger der nu ikke har røget i en hel uge det er første gang jeg er holdt helt op efter 35 års forurening Såe jeg er faktisk meget stolt af mig selv *SS*

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 22:46

Ja ja ans har ski forstået allerede første gang det blev omtalt

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 11 point
Dato : 21-02-04 22:49

Hvor er det sejt at du kan det Sune... Keep up the good work! Det er et hårdt slid, meeeen samtidig også en hel masse værd... ikke bare helbredsmæssigt...jeg tænker også på smags/duftoplevelser osv.

Det er fandeme flot!

Mira c",)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 22:52

ans -> Det vidste jeg godt, men Sunowich (Den Point Glade Rytter og Nærrigrøv) og jeg har en lille twist om point

Så jeg ville bare lige høre om hvad Sunowich ville smide i posen for et godt tip

Du ved : Jeg holder meget af at fiske i 'rørte' vande

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 22:52

det varmer sku med lidt skulderklap Takker & Bukker Ps det lyder som du ved hvad du snakker om er du selv tidligere ryger??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-04 22:53

Suno
Det var til molo.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-04 22:54

Ol

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-04 22:54

Ups

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 22:55

Molo du opfører dig bare ordentligt ellers Hjælper jeg ikke som tidligere omtalt !! du ved imod ham der ram bukken HI

)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 22:56

Sumowich -> Rygestop. Med plaster? ..eller gummi

Nej. ..ærligt : Det er godt gået

Jeg synes rolig du kan være stolt af dig selv i den forbindelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 22:57

Får jeg point nu?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 22:59

Jeg mener det ville pynte flot på regnskabet og skæppe godt i posen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 23:02

emesen si'r jeg ska' være mindst nummer 14 på Top 50 før det tæller nogen steder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 23:07

Så komsedasse *ss*

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 21-02-04 23:09

> Sune

Ja, jeg er tidligere ryger, og har ikke tænkt mig at begynde igen. Det mest komiske er, at jeg -da jeg røg- godt kunne smage/lugte... så stoppede jeg med at ryge, og sidste vinter fik jeg pande/bihulebetændelse og har ikke kunnet lugte siden... men kan stadig smage. (Det er jeg glad for, for det hænger ofte sammen at man ikke kan nogen af delene)
Så jeg løber til "næse"-læge 1 gang om måneden... håber lugtesansen kommer tilbage.

Jeg stoppede med at ryge fra den ene dag til den anden, men begyndte et overforbrug af de der plastik-mentol-cigaret lignende nogen man kan købe i f.eks. matas (der er sådan en slags mentolvædet snor i og farvet mundstykke) Jeg havde sådan en "sut" i munden i 2 mdr. men har nu været røgfri i 19 mdr.... tror snart jeg må købe mig en milepæls-gave!

Mira

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 23:15

Det sku osse godt gået chamira Det der også gør at jeg aldrig vil begynde igen er alle de lede klatte jeg er begyndt at hoste op af lungerne om morgenen det ligesom at alt det negotin tjære og andet snavs ikke bliver holdt fast af en ny forurenene hinde nu jeg er holdt op og så skal det bare ud og det sku helt sort addd Men bare tanken om at det kommer ud nu varmer sku

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 23:17

Hold kæft hvor interessant.......Har I andre skavanker vi skal høre lidt om

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 23:17

Sunowich -> Rolig nu. Normalt ville jeg have afvist 'den slags' point, men nu får du lige en 'lærestreg'

Jeg ryger lystigt : Hjemmerullere, Cerutter og Pibe. Har aldrig haft nogen gener deraf, men kan da godt se det 'smarte' i at lægge den vane på hylden.

Sunowich; du har taget en beslutning, så hold dig til den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 21-02-04 23:18

Puha... det lyder ikke rart.

Jeg kan godt forstå du gør noget seriøst ved det... håber det holder - og SELVFØLGELIG gør det det!

Held og lykke med opgaven - YOU can do it!

Mira

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 23:18

fridaflip -> Vi kom samtidig (Dato : 21-02-04 23:17) Skål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 23:21

>Molo
Det har vi da gjort så tit

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 23:24

Også i den samme seng ????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 23:25

Skålet?

Nej, det har vi til gode

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 23:26

..og Sunowich : Træk lige den tunge ind i din Smiley igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 23:31

Kom så lige over i den røde tråd og svar på spørgsmålet Molo*SS*

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 23:32

Molo Stik piben ind spyt hundelorten ud og rul en svensker Mvh SunoWich

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 01:35

Turbolent dag med stor underholdningsværdi

Takuss... Sinilluaritsi.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Humvee

Dato : 22-02-04 02:30

Jeg har ikke røget siden 11 novenber år 2003

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 22-02-04 08:35

Jeg har altid røget, men mest på røven

Kh Lena

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-04 19:18

Tak for svaret Chamira. elsker at få ros *SS*