/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
sætte ibm bios til at boote
Fra : snaptil
Vist : 354 gange
70 point
Dato : 21-02-04 18:45

en kammerat af mig har en ibm aptiva.. óg jeg skulle sætte den til at boote på cd-drevet men selv om den er på dansk så er den fuldstændig anderledes end min egen bios. så er der nogen der kan forklare hvordan jeg får den til at boot.. finde rundt i menuen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-04 19:09

Du skal lede efter noget som hedder:
first boot
boot sekvens
der kan stå A C cdrom og det ændres måske med pageup / pagedown tasterne
eller marker og tryk enter og vælg med piltaster
Emesen.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 21-02-04 19:11

står der bare ikke.. for det er også sådan det er på min

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 80 point
Dato : 21-02-04 19:15

Aptiva er lidt speciel. men det er længe siden jeg har rodet med sådan en.
Men et sted bør der stå noget om det, hvis den altså kan boote fra CD-rom.
Men ellers må der stå noget om A C
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 23-02-04 19:53

Tak for svaret emesen.
se svaret her http://www.kandu.dk/dk/spg/33634