/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
unlock processor
Fra : P4S8X
Vist : 308 gange
100 point
Dato : 21-02-04 15:58

Har hørt at det er muligt låse sin prosessor op med et serienummer er det en skrøne eller er der noget om sagen og hvordan gør man hvis det kan lade sig gør. Har en intel pentium 4 prosessor i min pc.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-02-04 18:09

Har ikke hørt om det! Tror du ikke du forveksler det med mobiltelefoner?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-02-04 18:48

Du kan jo læse lidt om hvad Intel tilbyder.
http://www.intel.com/personal/index.htm?iid=HPAGE+up_Pers&

Kommentar
Fra : P4S8X

Dato : 22-02-04 12:38

Jeg har udtrykt det lidt forkert ved at kalde det for unlock, det at jeg mener er at der er en form for spæring på intels processor, så du skal registrere dig hvis du installerer windows xp.Det jeg har hørt er at det er muligt at fjerne den spærring så at du ikke skal registrere dig som bruger af windows xp.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-02-04 16:10

registering eller aktivering af winXP har intet med processoren at gøre!

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 24-02-04 09:45

Hvis du har købt eller har fået Win Xp med din computer følger der en aktiveringskode med.
Den skal du bruge til at aktivere dit Windows XP.
Processoren har ikke noget med dit Styresystem at gøre.
En processor kan godt være låst, men det er ens FSP der kan være låst på processoren. :)

MvH. NegoZatoR-

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 18:02

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : P4S8X

Dato : 31-05-04 19:58

har ikke arbedet videre med det siden jeg spurgte sidst.Men læs Komputer for alle nr. 8 2004 side 65 (Prosessor-serienummer)