/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Halo problemmer
Fra : dr0zie
Vist : 400 gange
50 point
Dato : 21-02-04 15:26

Hej jeg har et problem med halo jeg har lige installert Halo og når jeg starter det kommer der denne fejl; " A problem occured initializing direct 3d. hardware acceleration meybe disable please rune dxidag" hvad kan jeg gøre det virker på min 2 andre pcer...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-04 15:31

Det er sikkert en gammel DirectX. Opgrader til nyeste version.
Kører du med 3 Pcer?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-02-04 15:38

nej har bare 3 pcer.. sammen med vennerne vi har købt hver vores halo ;)
HAr vi gjort det med directx er det ikke 9.b

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-02-04 15:42

nu virker det fandt ud af det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-04 15:47

Hvis du downloader DirectX får du automatisk nyeste version.
Godt det virker.
Husk at lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : jonas.dk

Dato : 02-04-04 14:32

jeg leder efter snyde koder til halo

(p.s her er en god side med snyd) www.GamesCodes.dk

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 02-04-04 16:14

Refi. Jamen man kan jo ikke lukket spørgsmålet :(

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-04-04 16:21

Ja da.
Du trykker bare ude til højre lige OVER det svar du accepterer (accepter som svar).
Så går det af sig selv.