/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Golf - pleje af jern
Fra : petermolin
Vist : 539 gange
50 point
Dato : 21-02-04 15:24

Jeg har faaet nogle nye Gun metal jern fra cleveland og vil gerne behandle dem ordentligt efter en runde.
Er der noget specielt olie der kan anbefales?
Eller
Er der en speciel hjemme mix der kan anbefales.
Tusind tak,
Peter

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 21-02-04 16:37

Der behøves ikke nogen "olie" .. men husk at rengøre alle jern efter hver træning / turnering. Opbevar din taske og jern på et tørt og frostfrit sted.
/PG

Kommentar
Fra : rasjn

Dato : 12-03-04 18:23

Olie? Vil du gøre dem rent eller hvad mener du? Så vidt jeg ved behøver jern ikke olie..