/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
bulgarien
Fra : karin42
Vist : 513 gange
50 point
Dato : 21-02-04 14:03

mens vi er ved feriesteder ..... hvem har været i Bulgarien ? vi har lige fået kataloget fra Apollo men er lidt i tvivl om det er alt for fattigt for så er det ikke noget for os ----------- da vi ikke selv er rige ! mvh. karin.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 21-02-04 14:14

Jeg har været i bulgarien - og havde en dejlig ferie...
Hvad mener du med at det ikke er noget for jer, hvis der er for fattigt?

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 21-02-04 14:23

hej igen ann- vibeke det jeg mener er hvis der er folk der går og tigger ligesom evt. tunis ! for det kan jeg ikke holde ud at se på mvh. karin

Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 60 point
Dato : 21-02-04 14:29

Hej karin42
Nej så galt er det ikke...
Men der er da tiggere....lissom i Kbh...

Det skal nok være snart at du ta'r dertil...
- om et par år er det lisså dyrt som andre destinationer...
Det er billigt at handle (pas på efterligningsvarer som du skal holde dig fra) hæklede lys-duge er ekstremt billigt...
Det er billigt at spise (meget af det er fastfood/cafeteriemad)
Det er billigt at køre taxa (prisen aftales før kørslen og chaufføren venter gerne)

Der er (alt efter, hvor man bor) MEGET larm - osse om natten (vi var med startour og var forberedt på støjen....troede vi ;-( )
Det er et venligt folk
Der bygges meget (så der ser lidt rodet ud)

Jeg var der i maj - en forholdsvis god temperatur (hvis man ikke er til den store varme)

mvh/ann-vibeke

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 21-02-04 14:41

Tak for svaret annvibeke.
hej igen det var en rigtig godt svar og - ja der er også tiggere i kbh. men de er ligesom ikke SÅ usle vel ? go' sommer mvh karin.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 21-02-04 14:48

Hej Karin

Jeg har været i Bulgarien, 2 gange sidste år, skal igen i år (juni måned) Golden Sands. Et feriested jeg/vi synes godt om.

I selve ferieområdet er der ikke mange tiggere, men kommer man ind til Varne.......ja, så er de der, sigøjnere bl. a. men tiggere findes vist i de fleste ferieområder. Har ikke været i Tunis, men kan forestille mig mig det er lidt der, som i Marokko, der havde jeg det også svært med alle de tiggere.......hovedsageligt børn. Så har kun været der en gang.

Bulgarien er et meget billigt sted at holde ferie, vi, to voksne bruger som regel mellem 2000 og 2500 kr i lommepenge på en uge, alt incl. og vi sparer bestemt ikke.

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 21-02-04 16:03

hej grete ! det lyder rigtig godt - vi har også besøgt marokko - sidste år og for 25 år siden - sikke en forskel - nå men det lyder godt med bulgarien og hvis også klimaet er tilpas bliver det nok der turen skal gå hen .
go' weekend karin
)

Kommentar
Fra : tinne81

Dato : 23-03-04 20:21

hejsa
vi skal afsted til Golden Sands i Bulgarien hertil sommer, og vil gerne høre hvda i forskellige synes om det?

Hilsen Trine

Kommentar
Fra : tinne81

Dato : 23-03-04 20:21

hejsa
vi skal afsted til Golden Sands i Bulgarien hertil sommer, og vil gerne høre hvda i forskellige synes om det?

Hilsen Trine