/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ram2 og fridaflip?
Fra : Patriar
Vist : 593 gange
1 point
Dato : 21-02-04 10:20

Utroligt som Fridaflip slikker røv på ram2 hver gang han er i sit lede hjørne (hvilket er MEGET ofte).
Jeg syntes det er ligemeget hvad jeg læser herinde, men hvis ram2 er med så er der dårlig stemning. Og det er HVER eneste gang.

Og læg så mærke til hvordan Fridaflip syntes at alt hvad ram2 siger og gør er det rigtige.

Og når de opdager jeg har skrevet dette, så vil ram2 begynde at finde indlæg frem som jeg har lavet, og prøve at vise hvor dum jeg er, og fremhæve hvor klog han selv er og hvor fantastisk han formulerer sig skrifligt, og hvor mange stavefejl osv. jeg måtte have.

Og fridaflip giver ham bare ret i det hele. (I wonder y?)
Måske er Frida bare typen der siger: If you cant beat them, join them.

Jeg har intet personligt oplevet med både Frida og Ram. Men fik lyst til at skrive hvad der sikkert er mange der syntes herinde.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 10:22

Hi Hi Sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 10:25

Ram er i bad... så det varer nok lidt inden du får en respons fra ham
Min respons får du her.......Gaaaaaab..............

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 10:36

Se, denne tråd er langt sjovere end "vil du ha mine point" trådene!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 10:37

ups... og så forveksler jeg patriar med pinnochio...sorry! troede der var lagt op til spas, men det er der ikke. Undskyld!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 10:45

værd at spilde tid på
Du må nøjes med hende Frida...men det gør forhåbentlig ikke noget?
I øvrigt sjovt at du føler trang til at bringe andre end dig selv i focus....
Har du et mindreværd??

>Skingur
Hvem tror du hopper på den dummert?

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 10:45

Hov den åd noget af indlægget

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 10:46

PatriNar.....Ram gider ikke spilde sin tid på dig...det var det jeg ville sige

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 10:56

At frida og ramses er blevet venner medfører at frida helt og holdent er på ramses side - men det må da stå for hendes egen regning, skulle jeg mene. Ramses er ikke blevet værre - det er bare længe siden der har været nogle rigtig saftige episoder herinde og nu melder forårskådheden sig, så kanduerne trænger til lidt underholdning!
Hvis du lægger mærke til det, er der mange der støtter hinandn og færdes i de samme tråde. De "slemme" foregår i smalltalk - og hvis man ikke bryder sig om det, kan man da bare holde sig væk fra de tråde og nøjes med at navigere rundt i de seriøse.

Det er fint, du forsøger at give udtryk for din holdning - men måske skulle du nøjes med at tale for egen regning. Og ellers glæde dig over at kandu tilsyneladende kører rigtig godt ellers!

Mvh Christina

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 11:17

Jeg må indrømme, at da jeg startede her på kandu, fandt jeg det også amoralsk med dette pointbytteri, men i dag KAN jeg ikke blive forarget mere.

I bund og grund er det komplet ligegyldigt al dette med point. Jeg mener at den vigtigste mission vi har er at hjælpe de almindelige brugere, det er det "vi" er til for. Og så længe vi ikke svigter dem opfylder vi vores mission UANSET POINT.

Det er jo helt rigtigt hvad Frida skriver, men hvorfor bliver nogen forarget over det?
Er det for at vinde måneden præmie? (Kære Gud, må jeg blive fri for at vinde den).

Er det for at blive "set" blandt de 50 i statistikken?

Hvor mange har ikke skrevet "Jeg er ligeglad med point", noget tyder på, at det er de åbenbart ikke.

Nej kære venner, livet er for kort til at blive forarget. Se ud af vinduet solen skinner også i dag, fuglene kvidrer også i dag, se det er livet, alt andet omkring point i kandu er komplet ligegyldigt. Tag det med et smil ja et stort et, og glæd jer i stedet for over livets glæder i stedet for nogle "papirspenge".

Om 100 år er alting alligevel glemt.

"Den kompelt uforargede"

ellebye

Ellebye, du har følgende muligheder

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 11:19

Ja den sidste linie er en smutter.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-02-04 11:23

det ser da ellers meget godt ud...det er da rart at vide at man rent faktisk HAR muligheder ikk?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 11:23

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 21-02-04 11:23

skingur, der er masser af plads til spas

frida, at ram ikke gider kommentere, er underordnet. det var sådan set ikke til ham eller dig jeg lavede denne tråd.

Men at du ved at han er i bad, betyder jo at i kender hinanden. Så er det jo derfor i holder sammen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 11:25

Aiiiijjj er det rigtigt????

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 11:26

Man kan sgu da godt bade sammen uden at kende hinanden, Ik?? Så kan man jo lære hinanden at kende

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 11:39

Øh Frida, har I sådant et lille web-kamera?, kunne man være med på en "kigger"?

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 11:41

Næææ.....men tidligere skrev ram på messenger at han ikke var til stede..."i bad"
Nu står der..."Ram piller ved svinet"...
håber sgu det har noget med en flæskesteg at gøre

Frida....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 11:44

ellebye -> Min gode mand. Jeg har sagt det før, men gentager gerne :

Citat
Velkommen til kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper, kurser og vidensdeling.

Mht. til point har jeg en og kun én mission her på kandu.dk :

..i Statistikken over Top 50 at have flere point end ram2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 11:49

Molokyle - Ram - og Ellebye ligger lige i røven af hinanden

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 11:49

Jamen >molokyle det har du, og hvis og hvis, ja, så træder jeg da gerne til.

[hør] ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 11:51

Jamen Frida hvad er det for nogle gloser du bruger?
Nu må du styre dig.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 12:00

>Frida

Antyder du at Molo, Ellebye og jeg er analfikserede - Altså Frida

Svinet... ja det er en flæskesteg

Ram

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-02-04 12:06

Øhhhh...undskyld hvis jeg spørger dumt....Jeg er ny i DENNE rubrik, men kan altså ikke rigtig følge med....

Syntes det ligner lidt: "du er dååååååååm"...men det er måske indholdet hér????

Yearhouse

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 12:11

>yearhouse
Der er ingen der har lovet dig, at det skal være let at følge med...er der?
Er det for svært...så sidder der et flueben nederst som du bare fjerner

Frida...

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 21-02-04 12:38

Jeg mener at den vigtigste mission vi har er at hjælpe de almindelige brugere, det er det "vi" er til for. Og så længe vi ikke svigter dem opfylder vi vores mission UANSET POINT. Skrevet af ELLEBY
Alle mener jo det samme,men når så der er en anden mening,er man desv nød til finde sig i at blive svinet til på det groveste.Den unikke Bjarne d(manse) ,ram og bænkevarmeren fra maria kirkeplads ,har simpelthen tiltaget sig en leder position der ikke hører nogen steder hjemme,her tænkt på deres nedgøring af andres meninger og fortolkninger.Jeg ved godt at både BD og MOLO har en uddannelse som både automek ,totaktsmek,og gud dødemig også som uddannede IT supportere,men ingen ,og spesielt ikke anonyme navne kan være deres alder bekendt,over for uvidende personager.Til Frida er der som sædvanlig kun at sige "gå ud og leg med hestenes efterladenskaber,det er du bedst til!!"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-04 12:39

Molokyle!!
Citat
Mht. til point har jeg en og kun én mission her på kandu.dk :

..i Statistikken over Top 50 at have flere point end ram2

Alt under 14 i top 50 regnes ikke for noget

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 12:47

>jensoline
Så kunne du ikke nære dig længere Ram og Frida må betyde en hel del for dig og dit helbred - siden du ikke kan lade være at forarges....Er det stadig den DVD jeg evt vinder i denne måned der er tiltrækkende - eller hva' fan...er der galt?*LOL*

Citat
Til Frida er der som sædvanlig kun at sige "gå ud og leg med hestenes efterladenskaber,det er du bedst til!!"

Nej jeg vil da ej...det er sgu da for ulækkert
Og hvem er det lige der sviner andre til?? du har ALDRIG set mig skrive sån' en gang opkast herinde

Frida...

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 21-02-04 12:53

Så er klubben samlet igen!
Jeg kan nu godt forstå at sproget,hvis man ikke lige indordner sig,kan falde nogen for brystet.Var det ikke muligt for de nævnte herrer at se bort fra stavefejl,ordblindhed,stærke meninger og andet ,så kunne det være andre havde lyst til at blive hængende,kender et par stykker der har fået en over næsen p.g.a dårlig formulering og stavning.Det er desværre ikke alle der har haft tid til en dobbelt eller triple uddannelse ,vi havde nok at gøre med at være arb løse

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 12:57

Oprigtig talt - så fatter jeg ikke, hvorfor folk færdes i et åbent forum, hvis det man har behov for at at sidde i rundkreds og synge fællessange

Få dog ind i hjernen (hvis der er noget hjerne) at vi er en bunke forskellige mennesker med en bunke forskellige holdninger er man for tyndhudet til skæld ud -så sluk PC'en.....sværere er det faktisk ikke.

Frida...

Kommentar
Fra : Humvee

Dato : 21-02-04 13:11

Hvorfor skal man have skæld ud?
Kan man ikke bare opfører sig som man selv vil behandles?

Amen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 13:26

Humvee -> Den bedste af alle verdener er i bedste fald en illusion, som kun religiøse tror på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 13:43

Nej molokyle, den bedste verden er "Utopia", eller som Karl Marx kaldte sin bog "Mien Kampf".

I disse verdener er alle lige, desværre var der nogen lande hvis ledere opfattede sig selv "som mere lige end andre".

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 13:52

ellebye -> Jeg tror ikke de kristne deler din opfattelse af alle verdener

Humvee's kommentar lugter bare lidt af et eller andet bibelsk bud. Hvadfor et af de 10 aner jeg ikke. Jeg er ikke så bibelstærk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 13:54

>jensoline

Natmaden sagde faktisk noget meget fornuftigt til dig .... i din tråd om "pointbytteri"

Citat
Jensoline det er min opfattelse at du kikker med fra sidelinien og når du melder flag, er det altid negativt.
bliv dog lidt glad og vær med.. aktivt.
det er venligt ment.

Prøv at læse dine egne indlæg Jens......Du er edderperkemig et surt løg
med meget lidt (LÆS INGEN) humor.............

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-02-04 14:01

frida

hvorfor er du så aggresiv her til norgen, har du ikk fået ----- ell hva.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-02-04 14:02

morgen = idag

lige stået op

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-02-04 14:04

ellebye

Mein Kampf = instruktionsbog til Skoda

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 14:05

Moi!!! Nææ jeg er ikke sur....det er jeg faktisk meget sjældent

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-02-04 14:07

frida

ov kay

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-02-04 14:09

frida

var det en ide at dele kandu op i kandu 1 & kandu 2 en for sipperne og en til os andre

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-02-04 14:09

sipperne = brokkerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 14:11

Mærkeligt nok er de mest sure altid dem der brokker sig over at nogen andre er det

(..ikke møntet på dig bibsamie )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 14:13

*LOL* Per har humor.....jubiiiii
Og ja Molo....der har du sgu fat i noget

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-02-04 14:19

han er fan noget sur ham jensoline, antyder de to navne jens oline at han er trans ell hva.

bar så man lige ved det

per

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-02-04 14:20

En god regel her på Kandu, burde være at man talte til 100 inden man skrev en kommentar! Det kunne måske udrydde nogle af de værste sprogblomster! (Ja jeg talte til 100 inden denne kommentar ) Folk der skriver herinde er altså virkelige mennesker, med virkelige følelser. Tænk lige lidt over det. Jeg nægter at tro på, at folk taler til hinanden på denne her måde, når de mødes ude i det pulveriserende! Man kan ihvertilfald ikke tillade sig at kritisere nytilkommende for dårlig opførsel (sprog, pointbytteri, pointsnyd), de har jo bare lært af os garvede, at det er normen på Kandu

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-02-04 14:21

ikke for at genere dig jens oh line at være trans er sikker helt ok.

per

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-02-04 14:24

Hej Frida.........tak fordi du gjorde mig opmærksom på fluebene, men syntes da jeg vil blive lidt............Kunne være det endte med at fol gav et klap på skuldrene........men det er måske ikke kotume?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 14:25

>tedd

Nu syns' jeg du bevæger dig ud på et skråplan

Frida....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-02-04 14:28

Det kræver selvfølig at man kan tælle til 100 Frida, men jeg kan da fornemme du har prøvet bravt!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 14:28

>Yearhouse

Jamen klappet på skulderen fik du jo da jeg oplyste dig om, hvordan du slap for alt det her bavl du alligevel ikke forstår

Jeg kan sgu da ikke forklare dig hvad der foregår i denne tråd.....Du må som alle andre finde ud af det selv.....Sån' er livet

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 14:30

Ikke for at lyde ubehagelig på sådan en skøn lørdag, men 'jensoline' lyder altså lidt som apotekets allergi-testede glidecreme

Citat
Jesoline forebygger ømhed i ringmuskulaturen.
Jensoline er vandbaseret og kan derfor benyttes med kondom.
Allergi testet : Giver derfor et minimum af gener og irritation.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 14:33

Tedd -> Jeg kan altså ikke tage alle verdenens synder på mine skuldre! Hvis folk er 'virkelige' må de lære at begå sig i det 'virkelige' liv. Jeg tager i hvert fald ikke specielt hensyn til nogen. Hverken positiv eller negativ særbehandling fra min side

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-02-04 14:34

hvornår får vi det afgørende svar fra jens ooh line ??

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 14:35

Næææ tedd...du tar' ganske fejl....jeg skriver lige nøjagtig hvad der passer mig....hvornår det passer mig - og jeg behøver ikke tælle før jeg buser ud

Forskellen på Frida og øhh... nogle andre må være, at jeg godt kan klare der bliver talt i en "karlsmart" tone For fanden da.....læs bare det her sp. fx
Jeg ved jeg ikke slikker røv.....
men jeg blir sgu da ikke sur over at Patriar synes det

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 14:37

Meningers mod er alt der kræves for at begå sig ....og så sover man så godt om natten

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-02-04 14:47

molokyle

pas nu på dine råd jensoline-glidecreme-kondom han kan jo blive kvalt

kondomen skal dække hele hovedet for at give den optimale sikkerhed

per

Kommentar
Fra : Humvee

Dato : 21-02-04 14:54

Det er også lettere at være modig herinde, når man er gemt sikkert væk bag en skærm. De fleste ville slet ikke turde snakke sådan til hinanden IRL.
Men det er da rart at der er et sted sådanne personer kan komme ud med lidt aggresion.

Jeg har ikke noget imod at blive sagt imod. Men at svine hinanden til er efter min mening noget man gjorde i 4 klasse, da man ikke var så god til at argumentere.

Tænk hvis en politiker i tv, begyndte at svine en eller anden til. Han kunne ligeså godt træde tilbage direkte efter udsendelsen.
(Dansk Folkeantiparti er selvfølgelig en undtagelse, dem kan man jo ikke tage alvorligt alligevel).

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 14:58

Man kan jo osse bare prøve at fjerne fluebenet i Smalltalk Ude i de seriøse grupper bliver der ikke talt "grimt" til hinanden......Det der åbentbart er svært for visse personer er at fjerne det satans flueben......og så må man jo gå ud fra, at det er fordi de faktisk godt kan lide at bevæge sig ned på 4. klasses niveau

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 15:13

Humvee -> Du skal da være velkommen til at sende mig en emil på : molo -> Snabel A<- pc.dk , så kunne vi jo aftale at mødes og se hvem der er lettest, hvem der gemmer sig og hvem der er modig? Du vil finde at mine meninger holder vand også, når jeg skal forsvare dem ude i 'naturen'

Det ville altså være spændende med en 'live' kandu.dk komsammen, men der er jo aldrig tilslutning ikke engang når man vil lokke folk ud til salten hav med hættemåger og søgang : http://kandu.dk/dk/spg/25159

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 15:15

Jeg vil da godt besøge dig Molo.....bare sig til

Frida...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-02-04 15:23

Ohhhh NU fandt jeg kraft-edder-mig ud af noget:

Jeg skal bare fjerne det satans flueben i denne fucking "small-talk" og sateme bevæge mig hen til nogle hjerneamputerede skide 4. klasses røv-elever, som øver sig i omsiggribende hade-sprog, fordi det er så "in" at være i skod-humør

Tak

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 15:29

Selvtak

Frida...

Kommentar
Fra : Humvee

Dato : 21-02-04 15:33

Molokyle, du kan også skrive til mig på: krigsminister -> Snabel A<- hellsangels.dk

Nej pjat til side. Ja jeg ved godt der er mange der også tør stå ved deres mening, men der er jo nogle der ikke gør.
Ofte i bussen eller på gaden, når der går en og skaber sig, hører man ihvertfald ikke mange komme til undsætning, nærmere tvært imod

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 15:36

yearhouse -> 100 point for din skarpe iagtagelses evne, men sproget lader noget tilbage at ønske. Du kan dog sikkert stadig nå at forbedre det, når du har overstået din pottetræning.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 15:40

Humvee -> Hvad andre gør og kan tåle er ikke mit bord. Det er ikke fordi jeg kun står mig selv nærmest eller noget, men simpelthen fordi ingen andre end jeg selv skal kunne holde mig ud 24 timer i døgnet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 16:38

Ja jeg syns også i skal tale ordentligt til hinanden FOR FANDEN *SS* Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 16:47

Din Sunowich

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 16:53

Hej gutter og gutinder.... Har der været noget mens jeg har været væk?? Altså af betydning

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 16:58

ram2 -> Ja. Fridaflip er blevet inviteret ud at spise

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 17:14

>Molo.

Alletiders... så får hun da mad i aften Hun skulle nødigt gå hen og blive ranglet.....

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 17:27

Du har måske slet ikke fulgt med i : http://kandu.dk/dk/spg/33605

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 17:30

Jeg troede da at i sku spise sammen Ram for som der står øverst oppe i tråden er i jo SAMMENSPISTE *SSSSSSSSSSSS*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 17:31

>Molo

Det vidste jeg da godt - Jeg troede det var noget nyt - Det stakkels pigebarn få jo ingen mad, da hun har et temmelig "adfærdsvanskeligt" køkken

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 17:33

>Sunemand

Nu må du lære det - Man kan godt være sammenspist uden at spise sammen og omvendt.

Det er lige som med øl...... Øl er øl, og omvendt ... Fik du den Sunemand

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 17:38

Det kan ikke betale sig at vende øllerne om, med mindre man holder ædespalten nedenunder flasken samtidig og husker at synke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 18:42

Hvad fik jeg ?? jeg har ik fået noget og Ram hvis du ikke er ordentlig får du en tur i ramblokken

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 18:45

Sunowich -> Bliver Ram2 så ramponeret ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 18:47

For det ka' du glemme. Ram2's 'public image' er allerede godt ramponeret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-02-04 18:48

fridaflip

hej Frida jeg troede ikke du var til pæn brug !!!!!!!

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-02-04 19:44

>Bibsie

Frida er KUN til pænt brug - Faktisk er hun skabt til det (pænt brug).

>Molo
Du har ganske ret - mit image / rygte er ram2poneret for maaaaange år siden, men det går alligevel

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-04 20:02

ram2 -> ..og jeg som troede fridaflip blot var pænt brugt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 20:12

Hmmm....for lige at holde mig til spørgsmålet....(hø hø) - som slet ikke er noget spørgsmål, men en påstand

Indtil nu har der været 14 deltager i tråden...Ram og Frida trækker vi så fra, fordi PatriNar faktisk slet ikke var interesseret i vores deltagelse. Hmm....en anden gang bør han nok udelade NAVNE i overskriften (man er vel nysgerrig når ens navn er blandt de seneste 25) Jeg er i hvert fald *LOL*

Så er vi på 12....men Patriar gælder ikke... så indtil nu har der været 11 deltager af de "MANGE" som spørgsmålsstilleren efterlyser......Tra lu la lej.......gaaaab. Indrøm at hvis det ikke var fordi jeg selv holder liv i denne tråd.....så havde PatriNaren fået sån' ca... to til tre tilkendegivelser på at han har ret

Nå okay.... det kan være at dette indlæg får sat lidt mere gang i udviklingen

Argh...havde nær glemt den her:

Citat
Jeg har intet personligt oplevet med både Frida og Ram. Men fik lyst til at skrive hvad der sikkert er mange der syntes herinde.

To ting til dig Pat
Sig til hvis du gerne vil opleve mig personligt....
Og øhh...hvor blir' de mange af

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-02-04 20:36

Jeg kan osse være alternativ personlig

Frida...

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 22-02-04 09:09

Uha da da. Min gode veninde er kommet på forsiden. Patriar du er da gået helt galt i skoven. Frida slikker ikke, hun bider
Thi hi Frida, godt at jyden er stærk og sej. Vi snakkes, nu står der minsanten en 4 årig og skriger på morgenmad. Underlig dreng

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 22-02-04 09:29

Gå efter *ekstra bladet* næste gang Frida. De formulerer sig og formidler et budskab noget bedre end ham/hende Patrihatten

ja ja nu KOMMER jeg. Hrmf, få aldrig børn. De skal jo have hjælp til alting

God søndag
Kh Lena.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 09:32

>Lena

Så giv dog det barn noget morgenmad!!!!!!

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 09:37

ScaryMary -> Morning. Hvad ligner det også først at give et voksent barn på 4 morgenmad efter 9 ? Morgen er mellem kl. 5 og 8.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 22-02-04 10:09

Pyh det er strengt. Jeg mener hvor svært kan det være at hælde
corn flakes i en tallerken?

See you another day. Har lidt flyttetravlt i øjeblikket.

Kh Lena.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 10:17

Takuss.. ScaryMary.

Må også hellere tage ud i min lejlighed og give panelerne det glatte lag. Jeg skal bare liiige.....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 10:19

Molo.

Hvad skal du bare liiiige.... er jo lidt nysgerrig om din færden på Øen

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 10:34

Alphonse Åberg udtryk: Liiiige... ,..lege lidt med kandu.dk, drikke min kaffe, ryge en smøg, tisse og hvad jeg ellers kan finde på, for at pleje mit dovne-gen og trække den i ørene.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 10:37

..egentlig lidt sjovt. Mine knap så tekniske kammerater siger jeg 'leger' med computer, når jeg er på kandu.dk. Hvorfor mon det ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 10:39

Molo

Nåååå sådan - den kender jeg godt. Skrup ud i Domus Molo, og bestil noget... Kan være jeg cykler forbi (skal jo røre mig - Fridas arme er for korte sukkkk) med en forfriskning

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 10:51

Gør du bare det ram2. De skal være velkommen. Om alt går vel er jeg i sving fra kl.12.30 til solnedgang, hvorefter jeg tager tilbage til Wester Bronx. Vær forberedt på; det eneste der er i lejligheden er: Hvide vægge, maling, en skammel, et ordentligt læs tomme flasker og undertegnede.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 11:07

Molo

Har du en FF åbner???

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 11:13

Aiijjjj.....det er ikke retfærdigt......Jeg vil jo så gerne med
Jeg har da ikke korte arme Ram....sikke noget vrøvl at påstå...din bøf*GG*
Hej Lena dit dejlige skår.......dig savner jeg sgu...piivvv

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 11:14

>Frida.

Gu har du da korte arme - Kan de måske nå herover,... sån rent fysisk Pivvv

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 11:23

ram2 -> Klart klart..

fridaflip -> Næste gang du kommer til Køwenhawnstrup kigger du bare ud til mig på Lorteøen. Du kan få adressen af ram2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 11:39

>Molo
Hvornår er det blevet nødvendigt at tiltale Ram sån' her

Citat
De skal være velkommen.

Opfør jer nu pænt I to...ikke noget med at drikke jer fulde i FF'er SHIT hvor vil jeg gerne være flue på væggen i den Amar' lejlighed

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 11:41

>Frida

Det er helt almindeligt i Kbh. at være "DIS".... i hver tifælde indtil man har drukket en øl sammen.

Ja vi / jeg skal nok opføre mig pænt, som sædvanlig

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-02-04 11:59

Efter al den snak om at tale pænt til hinanden, ville jeg blot foregå forsamlingen med et godt eksempel
..hvisker det var en laptus fridaflip

På vej ud af døren NU. Kan i hygge og være søde og rare ved jer selv og de andre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 23-02-04 15:12

HA HA HA - er det ikke som om at frida og ram2 ikke vakte den store opsigt. Mon Patriar er skuffet? "Well Well" ski med det. Ram2 må siges at være en Rasmus modsat. Han gjorde jo netop ikke,hvad Patriar havde håbet

It's a beautifull day

Kh Lena

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 15:16

Lena

Nej det går ikke altid som præsten ævler om, og heller ikke Patrinar

Så du den besked til dig på den anden tråd??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 23-02-04 15:22

Ja jeg så godt beskeden,men jeg har også liiige
fået en besked på mobilen*lol*

Kh Lena

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 15:24

Nåååå ok - Forstår *LOL*

Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 23-02-04 15:33

Jeg tror skam at du er en flinker fyr Ram2,men jeg har sku respekt for Frida*lol*

Have a nice day Min 4 årig kan desværre ikke tisse uden at jeg er med*lol*men han er undskyldt. Det er jo mig som har opdraget ham!

Kh Lena

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 15:35

Lena

Jeg forstår dig - respekt er klogt....

Lær P. at tisse alene, og bruge dem han har for enden af armene - Er det ikke sådan du belærer (opdrager) ham i øvrigt??

Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 23-02-04 15:40

*lol* nå du mener hænderne. Joo du har ret
desværre er vi ikke nået længere end til albuerne,men det kommer vel en dag*gg*

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 15:42

Jeg hørte igår om din anvendte pædagogik, og fik mig lige en griner - Men du har jo ret....

Ram

Kommentar
Fra : Humvee

Dato : 23-02-04 17:58

Gå efter *ekstra bladet* næste gang Frida. De formulerer sig og formidler et budskab noget bedre end ham/hende Patrihatten

Hvad skal det betyde scary Mary? du gør jo grin med dig selv. Du gør lige præcos hvad Patrir sagde der ville blive gjort med hans indlæg

Læs tråden inden du vader ind og vælger side.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 18:13

>Humvee

Nu er det lige sån' at Lena er min veninde(LÆS bedste veninde) og derfor har hun sikkert lidt svært ved at se mig udråbt som "røvslikker"

Det svarer til, at een kalder din mor for en "dum Kælling"....hvilket der sikkert vil få dig til at forsvare hende......Forstår du det??

Og iøvrigt er det Ram Lena skriver der ikke bed på krogen.....såååå kom igen

Frida...

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 24-02-04 11:27

Hej Humvee

Der står vist ingen steder at man ikke må vælge side*lol* Nu har Frida redegjort for meningen med mit indlæg,men du får den lige igen for at udrydde eventuelle tvivl hos dig.
Jeg gør ikke grin med mig mig selv. Jeg gør grin med Patriar. Han/hun skrev at Ram2:

citat!
Vil begynde at finde indlæg frem som jeg har lavet, og prøve at vise hvor dum jeg er, og fremhæve hvor klog han selv er og hvor fantastisk han formulerer sig skrifligt, og hvor mange stavefejl osv. jeg måtte have.

Jeg gjorde blot opmærksom på,at netop denne forudsigelse glippede. Ram2 gad ikke,
og derfor kalder jeg ham for Rasmus Modsat*lol*

Ergo Humvee,jeg gjorde ikke mig selv til grin og hvad kan du så lære af det?
Læs tråden inden du vader ind og "dummer" dig!!!!

Kh Lena

Kommentar
Fra : BadBoyBobby

Dato : 27-02-04 01:58

Frida...lidt flere smileys, så er vi sikre på hvor usikker du er på dig selv <Indsæt smiley>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-02-04 11:52

Hey BadBoyBobby og øh..velkommen til Kandu....

Ja jeg elsker smileys som du jo osse så fint har bemærket - og når nu både Fnolle og Skingur har været så søde at lave en del til os,
så synes jeg da, at det er rimeligt vi bruger dem

Her har du nogle af Fnoller's smileys...................................

Og her Skingur's............................................

Personligt kan jeg dog bedst lide Skingur's...De er lidt mere sjove/glade synes jeg, men sån' er der jo så meget

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-02-04 20:15

Du har glemt den bedste smily af dem alle sammen.
Det er den lidt lidt naive, selvglade og uhøjtidelige rygesmily ...........nemlig.
Og så lige.......Molokyle har da medvirket/hjulpet/arbejdet sammen med skingur.
Emesen/Eyvind.
PS. Jeg vil gerne ha' lov til at dumme mig, for så er der mulighed for at lære lidt.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-02-04 20:21

Rettelse: Molo lavede forarbejdet til "ikke helt vågen"...jeg gav den hår, skæg, kaffe m.m.!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-02-04 20:22

Jeg må endnu engang gøre opmærsom på; jeg har en finger med i spillet, hvad denne Smiley anbelanger :

Det sløve udtryk og de sorte rande omkring øjnene er også sådan cirka det eneste, jeg har beriget dette site med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-02-04 20:23

Yes - der fik jeg lov til at dumme mig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-04 20:28

Rimelig fed smiley Er det sådan du ser ud når du fisker Molo? Eller er på vej derud? Håber du får en fed lejlighed!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-02-04 20:32

Malekyle - husk nu at anbringe lyset rigtigt, så man ikke kan se malestriberne og alle "helligdagene"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-02-04 20:46

emesen (..alias : Flittig [badeværelse-] Flise) -> Misundelsens brød skal også spises !!!

tedd -> ..når jeg fisker ? Nej, sådan : ..og på vej : ..og når jeg fortæller om turen bagefter :

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-02-04 20:51

Ja - den der ager på fliser, kommer også i bad.

PS. jeg nedlægger lige mit comp-rum i et par uger..............hovedrengøring.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-02-04 20:54

emesen -> Kan du ikke bare stikke hovedet under bruseren?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-02-04 09:56

Jeg kan da ikke se noget hår....hvor er det??

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 10:06

Hva faen skal denne streng blive ved med at fylde mailprogrammet og skidt spanden Hi hi

Og Godmorgen er i friske og veludviklede mvh Sune

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-02-04 10:16

>Sunowich

En tråd med den overskrift lukker man da ikke sån' bare lige, men hvis det er for indviklet for dig at følge med, så er der jo det gl. trick, med at fjerne fluebenet.

Ellers spør' du bare - Vi skal nok hjælpe dig, din 2 m. bøf

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-02-04 10:42

>Ram

Kan du se hår på denne smiley?
Hmm....Skingur siger hun har givet den hår....så må det jo være der skulle jeg mene, men jeg kan ikke få øje på det

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 10:45

Så så ram din lille blok ka du komme op i din skinne og få aktiveret kontakterne Og denne snak minder jo i længde om biblen og det har jeg virkelig ikke tid til Skal over på værkstedet og ordne et par cykler og så lige trække lidt frisk luft Men Kan i ha en rigtig god (og ihvertilfælde her) solbeskinnet Weekends Lørdag

Mvh sune

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-02-04 10:46

>Frida.

Den har da hår i ansigtet, men det kalder vi fra Sjælland for skæg. Måske er det en "Grønjakke" der har stået model - Nej jeg kan ikke se noget hår på hovedet, men det er måske på tegnebrættet.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-02-04 10:49

>Sunowich

Ajiii er du cykelsmed - Kan du så ikke gøre min dejlige cykel forårsklar - Så skal jeg nok være sød ved dig, og sige pæne ting om dig, selv om det er løgn.

Biblen.... Tag du bare den een gang til - Det tar du ikke skade af

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-02-04 11:04

God lørdag til dig Sune

Vi kalder altså osse hår i ansigtet for skæg her i Jylland
Måske har Skingur lavet hår på bagsiden af smileyen -
og glemt vi kun kan se den forfra

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-02-04 11:07

>Frida

Kan du ikke se en smiley bagfra - Har du en meget gl. skærmtype?? Ja ja - det hjælper ikke - Den har ikke hår

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-04 11:39

Smiley bagfra ? http://kandu.dk/dk/tip/4677

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-02-04 11:42

>Molo

Den var sød *LOL*

Hende inde ved siden af.... Nap hende dog for sat.... vis hende alkoven

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-02-04 12:58

Citat
Og Godmorgen er i friske og veludviklede :-) mvh Sune

Det er sgu da et underligt spørgsmål Sunedreng
Men okay...ja, jeg er både frisk og veludviklet*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-02-04 13:24

Frida

hvad mener du helt nøjagtigt med at du er veludviklet ?? forklaring med mål udbedes.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-02-04 13:33

frida

Kom nu !! så mange målebånd skal du vel ikke bruge ?? så kom nu med svarene

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-02-04 13:36

>Per

Jeg går ud fra du kender til BH'ens bogstaver A - B - C - D - E - F
Men ved du osse hvad bogstaverne står for??

Hmm...tænkte det nok....du aner det ikke*GG*, men her er forklaringen

A = acceptable
B = Beautiful
C = Colossal
D = Dramatic
E = Enhanced
F = Frightening

Hvilken jeg tilhører - bevarer jeg som min lille hemmelighed

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-02-04 13:39

Frida

jeg som troede at f stor for fritfald hvor dum kan man være !!

per

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-02-04 16:49

fridaflip -> 17½cm + 12cm i omkreds er (..mindste) målet. I tvivl ? Vininderne siger : To hænder omkring og hovedet udenfor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-02-04 16:51

Vininderne ? ...veninderne ...selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 17:15

>Molo

Man må sige, at du har en meget slank hals

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-02-04 17:38

livmor-hals ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-02-04 17:48

Nej... Flaskehals Hvad tænkte I på.. ?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-02-04 17:52

ok jeg trode bare da jeg så målene undskyld

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 17:57

>bibsamie

17½cm + 12cm ..... livmorhals?? Tror du ikke du skulle smutte på biblioteket og låne lidt bøger? Prøv: "Hvordan mor" bare lige for at komme igang. Din viden lader til at være noget begrænset

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-02-04 17:59

Jeg vil meget heller snakke om akvarier. Har netop gjort min 350 l. nyerhvervelse klar til 'Stor Flyttedag'

Fem (5) sække sten, rådden lyskasse og lort båret ned fra 5. og ud i skralderen. Pumpe, varm-bra-rart mæ Tærmo osv.. rengjort og klart til de små skabninger fra Indonesien

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 18:13

Jeg hader fisk og akvarier men snak du bare alligevel Molo.
I grunden fedt - at ham Patiar oprettede denne tråd...Den er da hygsom

Er du ikke flyttet endnu??...Jamen hva' fa... venter du på?

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 18:32

Er det ok at prale lidt

Hmm...Jeg tager chancen.
Min kæreste ringede idag til mig....i stedet for at spise en fransk hotdog
Og det er altså noget..... der kan få en kvinde til at føle sig værdsat*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-02-04 18:40

Jeg sætter lige et flueben, dette her er jo næsten spam
>frida jeg skal nok huske at sætte et billede ind "af den lille" når den kommer.

Fortsat god søndag.

ellebye

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 01-03-04 01:54

nååh, det er ikke bare, ligegyldige tråde, det hele herinde.
der er også (adgang forbudt) "pigtråd"
V h halvdum

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-04 12:42

fridaflip -> Onsdag er 'Stor Flyttedag'.

Imorges var jeg til fø'sda's morgenkaffe hos mor. Resten af dagen (..altså bortset fra jeg liiiige.. ska' lege lidt med ka'du) går med indkøb af elkeddel, rispapir rulllegardin, 1 l. akryl glans 40 til træværk (..der mangles lidt i køkkenskabene), 200 x140 cm. Kelim uldtæppe fra Dyne-Larsen til 150 kr. og et par rispapirlamper.

I aften kommer Findslet med en marmorplade 95 x 44,5 cm. som bordplade til kogeø og ovn. Imorgen arriverer mit Gram køleskab ned 'vendt' låge kl. 17.00. Så skulle køkkenet være klar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 13:05

Hej Molokyle
Ja jeg har jo hørt lidt om din lejlighed. Fx at den er pæn
Hva' så......er du ikke at finde herinde på Kandu efter store flyttedag??
Jeg mener...har du fået en computer - så du med det samme kan koble dig på cyberspace, eller skal vi undvære dig i et stykke tid?

>halvdum

Dig har jeg da vist mødt før......og du har helt ret i, at ikke alt her
på boardet er ligegyldigt. Se nu bare Molo fx. Måske skal vi være uden hans gode selskab - og det er da bestemt IKKE ligegyldigt

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-04 13:54

Jeg skal netop idag betale første afdrag på en 1.2GHz m. 256 Mb RAM, CD_ROM brænder og hele molevitten. Fra på lørdag regner jeg med at være 'på' hjemmefra. Imellemtiden har jeg partout kort til Uro's maskinpark, så bare rolig; I slipper ikke så let

Jeg jo idag betalt min første husleje (..og det med glæde ) der bl.a. inkluderer fri internet adgang med 4096/728 Kbit forbindelse via Stofanet.

Dvs. fra på lørdag og resten af året er det slut med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-04 17:21

Hejsa så er jeg på banen igen efter at mit modem gik ned .Det var sku nok på grund af den store hets Hi hi Der kom sku ellers nok lige gang i et par tråde Og en masse fik pludselig en del poient men det har jeg da lige et par ord om på et tidspungt Men det da helt dejligt at se nogle navne der varmer *ss*

Mvh Suno

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-04 12:18

øeh... computeren ser ud til at trække ud til den 1-4-04. Så det bli'r hos Uro eller Findslet, hvis jeg skal på nettet den næste måneds tid.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-03-04 12:28

Uro slipper aldrig helt af med dig - den stakkels kvinde

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-04 12:40

fridaflip -> Så ka' hun la' vær' at komme klister på stolen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-03-04 12:50

Ja det er da rigtigt*LOL* men jeg tror nu, at hende Uro er en hjertensgod lille kvinde.
Det må hun være, når hun kan holde dig ud
Jeg derimod.....havde sikkert smidt både stol og Molo ud for længst

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-04 12:59

Go' ? Uro ? ..du mener vel : Psygo' , Nargo', Træsgo' eller værsgo' ???

Stolen har hun da sømmet fast. Alt hos Uro bliver sat fast med søm

Næeh... det er MIG der er et hjeretenskært menneske at jeg holder Uro's computer i live og altid i godt humør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-03-04 13:05

Ja vel er du i godt humør - og det er da kun dejligt
Øhh...det med søm kender jeg godt. Er der noget forkert i det?

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-04 13:11

fridaflip -> Forkert ? Havde det været rigtigt, havde det ikke været nødigt at opfinde skruen og skruetrækkeren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-03-04 13:21

Hmm...værd at tænke over. Forresten var jeg en af dem, som ikke tænkte på en hammer i det sjove filosofi sp. forleden. Sgu da mærkeligt i grunden -
jeg bruger jo sån' en dagligt

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-04 13:35

Man kan godt være knaldhamrende dygtig, selvom man har en skrue løs

nåhh... men tak for chitchatten. Det Orange Værelse skal imploderes og flyttes til Ama'r.

Vi ses før I aner. Go' dag til jer ALLE.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 05-03-04 09:50

Weeee en død tråd. Så må der leges

*
*,,,*
*,,,,,,*
*-*-*-*,,,,,,,,,,*-* -*-*
*,,,,,,,,(.)””(.),, ,,,,,,*
*,,,,,,( ’o’, ),,,,,,*
*,,,()KnuS(),,,, *
*,,,,,,,(_)-(_),, ,,,,*
*-*-*-* *-*- *-*
* *
*

Kh Lena ("v")
"v´

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 05-03-04 10:12

ups!

´`-´- ´._ __..-´´-._.
`6_ 6 )´ ´ ´`-. ´`` .`-.__.`)
_Y_.)´. ._. .) `._ ´.`-._..´
.`--´_..-./ ´ /--´_.´ ,´
l),-´´´ (l i),_.´ ´((!..-´

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 05-03-04 10:15

?!?!?!?!?! ~~~¨¨''''^^^^

ahh har ikke mere tid idag,men jeg fortsætter en anden dag indtil tråden lukkes

Kh Lena.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-04 12:59

ScaryMary -> Man kan da altid bruge en 'død' tråd hvis man keder sig : http://kandu.dk/dk/spg/21114

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 18-03-04 11:53

Er I klar til weekenden

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^|| ||\_______
|...........Tuborg....og ...FF .........| | || | __| |'''''''' \\____
|___......____________... ...__|| || |''__| |__|___||__]
''(@)''(@)'' ''''''' '''(@)(@)''' '''(@)'''' '''''''(@ )

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 18-03-04 11:55

Det var dog utroligt. Shit*gg*

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 18-03-04 12:09

I'll just try again*gg*

... ................ .@*@.. ...................
.... ..............@*@*@.. .................
...... ..........@*@*@*@.. ...............
........ ......@*@*@*@*@.. .............
.......... ....@*@*@*@*@*. ............
........... ......\\\\\\|/ ///..................
.. ................ \\\Y// /....................
.. .................´\\|// ....................
.. ................/ \\Y// \...................
... ..............( ,-=-=-,).....................
. .................\_//((\_/..................
... .................//))( \.....................
. ....................(/ )).....................

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 19-03-04 10:59

Er jeg virkelig den eneste der gider at komme her?

. . . . . . . . . . . . /)../) . . . . . . . . .
. . ------------(,,)´--- ´(,,)----------.

Pis jeg gled*gg*

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 19-03-04 11:08

. . . . . .Weeeeeeee!!!. . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . ./)./) . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . ( ø ,) . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .(,,) . . (,,) . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .\ . / . . .. . . . . . . .
. . . . . . . . . . .(,,) (,,). . . . . . . . . .
. . . . Hey jeg kom op igen . . . . . . . . .

God weekend

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 19-03-04 23:53

Tak for i aften......................Sikke et par øhhhhhhhhhhh.....etellerandet*lol*

Tak skal I ha' for øhhhhhhhhh ingenting......................Godnatter

Kh Lena

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 20-03-04 18:50

Hovsa. Det ser sørme ud til at jeg havde fået rigeligt med rødvin i går det skal aldrig gentage sig*s*

Kh Lena.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 26-03-04 20:38

Fedest.
Her kommer man som ny, og det er absolut ikke kedeligt.
Kunne bare lide at vide, om der er nogen, man skal bøje sig i støvet for???
mvh binky

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-03-04 21:12

Ny og ny - er du nu sikker på det om du SKAL bøje dig i støvet? Naaaah, men hvis du gerne vil såååå........... *LMAO*

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-03-04 21:20

fridaflip

der noget der fortæller mig at vi kender pinky undskyld binky ,er du enig.

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-03-04 21:48

Ja, jeg er enig Per - men for fanden, hvor er det dog ligemeget. Vedkommende har vel bare brug for lidt opmærksomhed, hvilket jo er ganske harmløst.....eller måske har hun bare ikke lyst til at bruge den "gamle" profil

Frida...

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 25-04-04 14:42

oi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-04 21:43

Hva med at lukke ?????

Altså spørgsmålet Hi hi
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 18:21

Patriar -> Er du ved at have lagt det bag dig ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 02-09-04 22:32

ScaryMary
du er god til at lave de der tegninger.
det må jeg lærer en dag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 19:57

Dette spørgsmål lukkes nok ikke sådan liiiiiige..., men hopper hér

</FARVEL>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-05 00:59

Skal du ikke snart lukke dette spørgsmål ?
Mvh Sune