/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Debugger
Fra : leak
Vist : 772 gange
48 point
Dato : 21-02-04 09:27

Hejsa,

Jeg har lige installeret MS Visual Studio .NET 2003 for lige at finde ud af hvad det er. Programmere selv java i websphere/visualAge

Men jeg har et lille problem, jeg vil gerne kunne debugge min lille kode stumb, men den siger at det ikke kan lade sig gøre "unmanaged debugging is not available".

Hvad gør jeg forkert?

MG

Accepteret svar
Fra : OttoKazz

Modtaget 48 point
Dato : 12-05-04 14:46

Prøv dette link. Det skulle løse det.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;813134

/oK

Godkendelse af svar
Fra : leak

Dato : 12-05-04 14:50

Hej, jeg havde egentlig løst mit problem, men tak alligevel