/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
intern trådløs HJÆLP. well paid if answe~
Fra : Misteryman
Vist : 246 gange
500 point
Dato : 21-02-04 01:47

jeg har købt dette kort: http://www.computersalg.com/produkt.html?varenummer=202111&gruppe=170 men nu mangler jeg antennen til det kort og fordi jeg mente at antennen var indbygget i skærmen, men ak. dem jeg købte bærbaren af havde taget r... på mig. men producentet af kortet sælger ikke antennerne i løsdele, fik jeg afvide, men jeg mener simpelt hen ikke at dette kan passe. hvis jeg tager den tilbage til sælger, vil de isætte antenne for 900,- (nu hvor jeg har kortet) hviilket jeg syntes er vanvittig, efter som jeg ikke kan forestille mig at det kable koster mere end en 10'er.
så er der nogen der kan hjælpe mig? evt. fortælle mig hvilke stik den antenne bruger, efter som det er to stik som jeg ikke har set før.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-02-04 06:31

Benyt dig af din returret og find dig en ordentlig forhandler - måske hjælpen / forhandleren er merre villig, hvis du benytter dig af returretten eller begynder at snakke om den ( http://www.computersalg.com/betingelser.html ).
Det er ikke bare sådan lige at "trække" en ledning i skærmen på en bærbar computer, og du kan faktisk lave mere skade end godt er, hvis du ikke har rodet med det f¢r. Vil du absolut selv, så kig ind på Vega's hjemmeside http://www.vega.com/frame_e.htm du har kortet og sikkert en manual med reservedelsnummer osv. så det er lettere for dig selv at finde en antenne, som passer til dit kort.
Held og lykke med det
S¢ren

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 21-02-04 08:16

Jo, men sagen ligger sådan at som privat-kunde er dette kort ikke til at opdrive nogle steder, så derfor dette kort. Siden du hendviser til , søren, er jo ikke just vega-computer's hjemmeside. :-/

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 10:09

>CLAN

Returret har man kun hvis varen enten ikke lever op til foreskriften, eller den er mangelfuld, samt at manglerne ikke kan udbedres. Ved alm. forretning.

Hvis varen derimeo er købt via internette har man, (kan ikke lige huske hvor mange uger) inden for den periode fuld returret, såfremt varen tilbagesendes i originalemballage.

NB! CLAN Der er problemer med din skrift!!!!!! prøv at se ø'erne.

ellebye

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 22-02-04 00:14

jamen jeg vil ikke levere tilbage.. Jeg vil bare have fat i den antenne

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 09-03-04 08:21

Linket virker ikke, hvad hedder det kort du har købt?

Kommentar
Fra : mthoger

Dato : 09-03-04 20:02

Hey nu kan jeg ikke lige se størrelsen på stikne men det ligner to SMA/SMB konnektorer, dem kan du købe hos crimp i allerød eller hos brink elektronik eller lign.

held og lykke med det hele