/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Jog og pgo?
Fra : FraqqU
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 20-02-04 17:51

passer jog motor dele på en PGO rodoshow? hvis ikke hvad passer så vil gerne have tun på min rodoshow men har ikke fundet noget...

Kommentar
Fra : The_Djay

Dato : 20-02-04 18:49

nej detsvææe ikke hmm det skyldtes den simple grund til det er 2 forskællige fabrikater! Yamaha og PGO

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-02-04 19:37

Så må du finde noget tun til rodoshow, feks. i Holland
http://www.metrakit.dk/ har da karburatorer mm
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : FraqqU

Dato : 20-02-04 22:10

jamen jeg har bare hørt at pgo motore er en billig udgave af en nogle bestemte yamaha motore

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-02-04 22:16

Nej det mener jeg bestemt ikke at de skulle være.
Men du kan vel også få din PGO til at skyde en pæn fart, ved at fjerne alle begrænsninger, og give den andet udstødningsrør?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : FraqqU

Dato : 20-02-04 22:31

http://www.scooterzone.dk/old/frame.html så er der en mega fejl på denne side. ps. har fjernet begrænsningerne den køre ca. 60-70km/t

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-02-04 23:02

Ja så må der være fejl på deres side.
Men en hvilken som helst knallertmekaniker, ved hvilke motorer der er de samme, jeg mener bare at Yamaha laver deres egen, og selv om PGO skulle lave et kopiprodukt, kan man da ikke regne med stumperne passer? Endvidere ændres det også tit i årgangene.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : scooter_boy1615

Dato : 07-03-04 13:59

hejza jo det gør det ved jeg............. jeg har selv tun til så en

:)
mvh steffen

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 28-04-04 02:58

jeg mener nu at pgo er et licens prodokt af minarelli, det kendskab
jeg har til det, men det kan da godt ske at jeg ikke er helt med
pgo comet er licens af morini og det er italiensk motor og der
har yamaha og nogle motor fra, men de laver også deres egne
vh cc

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 12:57

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 08:01

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-04 14:50

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen