/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
KlisterMus!!!
Fra : Sunowich
Vist : 516 gange
10 point
Dato : 20-02-04 17:29

Syns den lige skal have en tur til på forsiden http://www.kandu.dk/dk/spg/33471

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 18:23

*GGGGG* Kan se det for mig.....En flok mus på et A4 ark.....
som ikke kan røre sig ud af flækken

Frida...

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 20-02-04 18:51

Hmmm....

Jeg kan se Frida for mig i voldsom kamp med et A4 ark, der er klistret til med skumbananer!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 18:57

Jeg vil gøre hva' der er muligt for at redde bananerne...det er helt sikkert

Frida...

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 10 point
Dato : 20-02-04 19:10

Det er jeg slet ikke i tvivl om Frida... jeg har ikke været her så længe...

men EN ting har jeg lagt mærke til, og det er, har du haft fat i en tråd... så står der med 90% garanti skumbananer et eller andet sted

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-02-04 19:34

Sippelimelip ???
Skulle man uden videre vide hvad i hentyder til eller ??

jeg er helt lost

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-02-04 19:36

Så kig under tips

Frida...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-04 19:59

Uffe29 det er dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/6727

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-04 20:00

Frida du ville garneret skrige op og hoppe hen på det nærmeste bord hvis du så så mange mus på en gang *SS* Mvh sune

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-04 09:37

Tak for svaret Chamira.Da du ny trænger du jo nok mest til lidt poeng og der var sku ik andre der sagde noget fornuftigt her Hi hi *SS* Mvh Sune