/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problem efter formatering
Fra : frederikshavn
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 19-02-04 23:50

Jeg har lige formateret mit c drev,og under insta.er der nogle steder hvor man skal skrive sit navn,og det har jeg gjort,men når jeg går ned i start,står der administrator,og det gør der også når jeg vil logge ind,hvor blev det navn af jeg skrev under insta.og kan man få sit navn på computeren igen,når jeg h.klikker på denne computer,og vælger egenskaber,står mit navn der godt nok,og det ville jeg også gerne have når jeg skal lukke min puter,er der hjælp at hente

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-04 00:01

Prøv at højreklikke på start så er der en der hedder angiv programadgang og standarter der kan du indstille den mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-04 00:05

Ups det var ik lige der ..gå ind i kontrolpanel..brugerkonti

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-04 00:15

Hvis du er EJER af komputeren er du også ADMINISTRATOR så det er da rigtigt nok
Det er kun alle andre der skal logges på som brugere.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-02-04 00:41

I kontrolpanelet brugerkonti, kan du ændre navn, lave flere konti, ændre billede på konto mm.
Forresten er der en fin hjælp i hjælp.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 60 point
Dato : 20-02-04 00:43

du kan osse ændre navnet - i kontrol pane -under administrator- computeradministrator-lokale bruger og grupper
klik på bruger og ændre navnet administrator ved at klikke på administar tor og i rubrakken fuldt navn at skrive det
der skal stå når du klkker på start.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 20-02-04 01:17

1000 tak for hjælpen,det hjalp