/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
KIG HER HURTIGT!!!
Fra : tuborg88
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 19-02-04 21:52

Jeg aner ikke hvad følgene ting er og jeg har derfor bare lagt spørgsmålet i denne kategori...
hvad er et ftp program... det har ihvertfald et eller andet med download/internet at gøre...

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 19-02-04 21:54

tuborg

ftp er et program du skal bruge når du vil udgive en hjemmeside på nettet

god fornøjelse

Kommentar
Fra : tuborg88

Dato : 19-02-04 21:57

ved nogen hvor jeg kan skaffe et ftp program!!!??

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 19-02-04 22:01

hvis du har gogle s'øgelinie skriv simpelt tpf program.
ib

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 19-02-04 22:04

evt. her

www.ftpx.com/

ib

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-04 22:04
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-04 22:05
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-02-04 22:44

www.tucows.dk
Her kan du finde mange forskellig - så du kan prøve dem du syntes er bedst
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-04 23:40

Og husk så lige at lukke spørgsmålet Mvh sune

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 50 point
Dato : 20-02-04 08:37

FTP = 'File Transfer Protocol' . Det er til at flytte filer med over et netværk (lokalnet og internet)
Det Kræver for det meste et ftp program at hente/gemme filer på en FTPServer, men ikke nødvendigvis.

Stifinder kan også bruges. en adresse kunne se sådan ud ftp://ftp.dk.freebsd.org/

Filezilla er mit bud på et godt FTP program. Det er gratis og nemt at bruge og kan downloades her:
http://sourceforge.net/projects/filezilla skulle du senere få lyst til at prøve at køre en FTPServer
har: http://sourceforge.net også det.
Det kan du bruge på din egen pc, så andre kan hente filer fra dig, både internet og lokalnet.
Mvh. Natmaden.

Sunowich -> det er dog det hurtigste pres på at få lukket, jeg har set. Under 2 timer. Det er da ikke pænt.

Godkendelse af svar
Fra : tuborg88

Dato : 20-02-04 20:57

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-02-04 00:18

Selv tak.
gætter at der kommer spørgsmål ang opsætning, så jeg er her stadig !
Mvh. Natmaden.