/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
refi
Fra : Mordex
Vist : 252 gange
40 point
Dato : 19-02-04 17:00

Her er så lidt point

Jeg håber at 40 point er ok, da jeg jo alligevel kom først med et mere eller mindre svar.

Hvis du synes at 40 point er for lidt, skriver du bare, så smider jeg 10 oveni. Så skulle det også være fint

Mordex.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-02-04 17:05

...nu kommer der nogen efter jer, men hvis det går som da jeg gav refi 50 så kommer der en god slat ind fra nysgerrige, men man skal vist lukke spg. inden kl. 15.00
Bjarne

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 19-02-04 17:22

(håber min forklædning holder) mordex> åh, tusind tak, nej 40 er fint, bare se at få dem sat ind.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 19-02-04 17:50

Takker og bukker.
De kommer nok tilbage engang. (lige nu er vist ikke smart)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-04 17:52

Hvorfor skulle jeg egentlig have dem?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-02-04 18:02

refi hvorfor lade sig intimidere af nogle der bare vil brokke sig. Der er da forskel på helt åbenlyst at give point for hvad man nu har lyst til og så lokke andre til at besvare fiktive spørgsmål som er beregnet for en bestemt person. Der er da et eller morsomt ved den her totalt værdiløse valuta som bruges på Kandu og vi har det da sjovt nok bortset fra når nogen lokker os til at hjælpe med ting der pludselig går i orden af sig selv. Jeg har lige et billede inde i hovedet af et par hvalper der ligger flade af grin over de tumbede nørder der hopper på hvad som helst. F... dem og lad os have vores harmløse morskab ikk'.

Bjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-04 18:06

Jo det har du da ret i, men det er det her med nysgerrigheden

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-02-04 18:07

>>refi det drejer sig om http://www.kandu.dk/dk/spg/33313

Vi var jo næsten lige gode med besvarelserne, meeeeen, jeg var lidt hurtigere (synes jeg selv ), og derfor deler vi 60/40.

Det er vel i orden?

Og folk kan jo bare komme efter os. Hvis de går ind på linket ovenover, kan de nok se det er ok.

Mordex.

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 19-02-04 18:07

Shit... Så holdt min forklædning ikke.

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 19-02-04 18:08

Håber ikke det er for lidt *GG*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 18:10

>mordex

Du ska' da vist ha' et genopfriskningskursus i matamatik
Når man deler får den ene ikke mere end den anden

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-04 18:11

Nå så forstår jeg bedre.
Det er da helt iorden.
Mange gange er det jo et fællesskab at løse problemerne, og så kan det være svært for spørgeren (som måske er bange for at forfordele folk) at fordele pointene.
Så helt iorden.
Jeg bruger det selv(når jeg syntes jeg har dårlig samvittighed?)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-04 18:14

>frida>
du glemmer han hænger på momsen

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 18:17

>refi
Og du glemmer det bare er matadorpoint som ikke kan købe en skid...

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-02-04 18:20

Jeg mener ikke at jeg nogen steder skrev at jeg dele fifty/fifty?????

Men nu accepterede jeg et svar inden en time, så han fik 10 point oveni.

Så nu har vi 50 hver.

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-02-04 18:20

deler

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 19-02-04 18:24

Så er her altså ikke en skid at hente, jeg er smuttet
Troede at man kunne købe venner for lortet

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 18:25

Hold kæft du er kvik....næsten ligeså kvik som Emesen

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-02-04 18:29

Mig eller halvdum?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 18:45

Hva' tror du?? Halvdum er jo kun ½ klog....så ham kan det ikke være

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-02-04 18:51

Jamen.....har vi så ikke fået lige mange point?

Nu tror jeg næsten selv på at jeg er "kvik" som du kalder det.......
Jeg aner bare ikke hvorfor......det ved jeg ikke.

Frida, jeg forstår dig ikke. Desværre.

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 19:05

*LOL* det behøver du heller ikke Mordex....
vær blot stolt at af, at du var kvik i et kort øjeblik

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-02-04 19:17

Jeg har vist aldrig været kvik, men én gang skal jo være den første.

Hvad betyder forresten *LOL*??

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 22:58

*LOL* Laughing Out Loud.....

http://www.bjargum.dk/sms_og_chatsprog.htm

Frida

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-02-04 23:02

Ok.
Tak for linket

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 23:03

Det manglede da bare

Frida...