/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mobilér
Fra : teamprojekt
Vist : 336 gange
20 point
Dato : 19-02-04 10:42

hvorfor laver man kamera tlfér når de bliver misbrugt (Hvad kan man ellers bruge dem til)?bl.a når skole børn bruger dem til at udstille deres venner (som dumme).......

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 19-02-04 10:53

Ja hvorfor - godt spørgsmål.....

Men det handler jo om at skabe nogle nye behov og forbrugsmønstre så både producenterne af mobileltelefoner og ikke mindst teleselskaberne fortsat kan tjene mange penge.

/TC

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-02-04 10:53

Så meget andet blir også misbrugt.
Brugeren har vel et moralsk ansvar,
ikke producenten.

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 19-02-04 11:28

det er da nogen gange rart at have en mobil der kan tage billeder eks når man er til fest eller hygger sig osv jeg kan selvfølgelig godt se at der ikke er meget ved det når man misbruger dem... men som sagt så er det brugerens eget ansvar og IKKE producentens.... man burde forbyde kameratlf. de steder hvor man kan misbruge dem dvs i skoler og andre institutioner....
mvh

themighty

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-02-04 11:56

Skal vi andre forhindres i at benytte den nye teknologi fordi der er nogen der ikke kan finde ud af det??

Det svarer til at man skulle forbyde telefoner fordi der er mennesker der laver telfonfis

Eller skal vi afskaffe Internet, fordi der er pædofile der benytter dem til spredning af børneporno?

Hvad mef at indføre et totalt alkoholforbud for at undgå alkoholisem, eller bandlyse sex for at afskaffe kønssygdomme?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-07-04 23:12

Skulle vi se at få lukket spørgsmålet??