/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ellebyes tandlæge
Fra : natmaden
Vist : 947 gange
500 point
Dato : 19-02-04 09:19

Det var dog noget være rod med sådan en tandlæge.
Men hvad er der dog galdt med de tænder, min ven ?
forhåbentligt ikke en rod. ?
Tandlæger skal ikke vække en så tidligt. det tænder jeg ikke på
Med bekymerende hilsen . Natmaden

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 510 point
Dato : 19-02-04 09:34

Det har du ret i. Jeg burde slet ikke have mere familie tilbage, (min tandlæge har taget alle "rødderne")

Men ellers er det blot en fyldning der er faldet ud, hvilket fører mig til følgende spørgsmål: Gælder købeloven overfor en tandlæge, hvis, som anført, en fyldning falder ud inden et 1/2 år?

Det er en kindtand, men jeg mangler et par stykker i overmunden, så den kan ikke være faldet ud ved at tygge.?

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 10:16

Den tand er måske en løsgænger
Selfølig gælder købeloven og du kan jo bevise at den er sat i for et halvt år siden.
men hvis man er lidt over de 30 som os, kunne han måske have tilføjet.
'denne plomb holder kun i 4 måneder'.

Ja man hved jo aldrig hvad sådan en tandlæge rod'er med.

Du kan jo trøste dig med at du ikke er en elefant med tandpine, har hørt at det skulle være slemt AV!
Eller hvis man var en girraf og havde halsbetændelse

Dem der i mangler i overmunden , det ikke dem der har skylden, så det behøves du ikke og gumle over.

Da jeg var i civilforsvaret, så man tydeligt hvem der skulle være tandlæger,
de stod alle i pæne rækker, og hængte altid uniformen på bøjle

Lader lige tåden være åben, hvis der skulle komme et par mælketænder forbi
men du har jo givet et svar , så er det, ok med dig, eller bliver det noget rod.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 10:18

forresten tror jeg at min slagters flæskesvær bliver sponsoreret af min tandlæge

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-02-04 10:20

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-02-04 10:43

Har i lige gang i noget point-bytteri eller hva'

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 11:20

Næ det ville da være noget værre rodbehandling.
Tandlæger er nok de sidste at man roder sig ud i. kære uffe.
Vi holder status, du er da velkommen til at deltage.
og det gør ikke noget hvis du gir den en tand til.
vi har jo underskud.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-02-04 12:32

Hvad er det for noget pjat at sige Uffe29.

Natmaden har hjulpet mig, og det skal han selvfølgelig have point for, at SUNO går ind og "stjæler" pointene, ja, det er min fejl at jeg ikke havde set at det var den forkerte, skal natmaden da ikke bøde for.

Denne tråd er smalltalk som alle andre af den slags så hvis du vil være med er du da velkommen.

Men er det sådan at man skal redegøre for hvert et komma der bliver skrevet?
Jeg spørger bare.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 13:13

[hør]
uffe her er da osse noget for dig http://www.kandu.dk/dk/spg/33396
det da rart med lidt adspredne atktivitet

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-02-04 16:53

500 point for et spørgsmål direkte henvendt til 1 person
Citat
men du har jo givet et svar , så er det, ok med dig

Skrevet i første indlæg, og så kalde det smalltalk

og oprettet efter at have fået 500 point af ellebye

Jeg gider ikke deltage i den debat som der henvises til, jeg har brugt tid nok på den slags og jeg er ikke indenfor rækkevidden for præmie.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-02-04 17:23

>uffe29 syntes du selv dette svar er 600 point værd?

http://www.kandu.dk/dk/spg/12694

det ved sku' da enhver.

Og i øvrigt henvises ikke til mig, men til min tandlæge, og det kunne jo være du kunne besvare mit spg. men det er jo helt op til dig.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-02-04 17:38

Citat
>uffe29 syntes du selv dette svar er 600 point værd?

http://www.kandu.dk/dk/spg/12694

næ....
Det syntes du åbenbart heller ikke, og det er da helt iorden....

Angreb er det bedste forsvar som nogen siger.....
Som jeg nævnte så gider jeg ikke bruge min tid længere på at diskutere..... det har jeg gjort i 400 andre tråde, så jeg fjerner lige fluebenet forneden

ps. jeg har også deltaget i mange spg. om 1-20 point

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 17:39

>ellebye

Nu vil vi vide det...hvem er din tandlæge?

Frida...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 19:45

Der er måske hjælp at hente til både købeloven og alting
på din hjemmeside www.ellebye.dk men har du ikke lavet den om

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-02-04 20:53

Nå, nu er jeg på igen og jeg kan se at Uffe ikke syntes det er morsomt længere.
Jeg syntes det har været en rigtig god dag. Hvor er der dog mange der ikke kan lide at høre nogle sandheder, så lusker de bare af.

Jo min tandlæge hedder Jacob og klinikken er i Ballerup, men han selv bor der ikke, men mærkeligt nok er det nu anden gang han bliver syg den samme dag jeg skal ind til ham. Gad vide om ikke man skulle børste sine tænder mæste gang det er måske min ånd(e) han ikke kan lide.

Ja nu må jeg også få taget mig sammen til at få lagt købeloven ind på min hjemmeside. Men spørgsmålet om købeloven dækker ved en tandbehandling er da relevant? 1/2 års garanti og 1 1/2 års reklamationsret.

Jeg har da også overvejet at få alle plykkerne revet ud, så kunne jeg jo blot sende gebisset til tandlægen, men at leve af søpemad indtil man får det tilbage er nu ikke lige mig.

Sig mig er det kun mig der syntes at "stamkunderne" her på kandu har været lidt sure i dag ??

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 22:53

Hmm...det er da vist helt rigtigt - men måske er alle "stamkunderne" piger, som alle lider af lidt PMS.....og det kan altså være slemt

Frida

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 20-02-04 09:32

Håber at din tandlæge nu forstår, at det ikke nytter at være en bisse.
Mvh. Natmaden.
Ps. Her, tror jeg er rekorden i pres til at lukke et indlæg <2Timer.
http://www.kandu.dk/dk/spg/33456

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-02-04 09:51

Det kunne være fordi der stod : "KIG HER HURTIGT", "tyg lige på det".

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-02-04 11:06

Jeg spiser lige tandtråd til