/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Sende emails til en masse?
Fra : Patriar
Vist : 498 gange
50 point
Dato : 19-02-04 00:19

Lad os sige at jeg har fået en mail fra mit firma med hotmail.
Den mail jeg har fået er også sendt til ca. 200 andre, fremgår det af en meget lang række af emails der står oven over indholdet.

Hvis jeg nu ville sende en mail ud til dem allesammen, hvordan gør jeg så det?

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 60 point
Dato : 19-02-04 00:22

marker mailen og vælg besvar alle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-02-04 00:24

Tror det kaldes Spam!

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 19-02-04 00:26

Ja men i det her tilføælde er det rent faktisk en vigtig besked til dem

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 19-02-04 00:28

Tak for svaret natmaden. Det var jo til at finde ud af

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 01:39

selv tak
enkelt men godt.
jeg for også den slags, eks. fra en veninde der er i rejsebrancen, når hun lige finder et eller andet sjovt.
hun vil have andre til at se. så jeg tror at jeg besidder de fleste mail-adresser inden for rejsebrancen.
det er jo nemt at sende en mail til mange, deres adresser skal bare sidde i feltet bcc (tror jeg nok)
Mvh. Natmaden