/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Frida
Fra : ram2
Vist : 536 gange
500 point
Dato : 18-02-04 22:26

Jeg kan se i: http://www.kandu.dk/dk/spg/33343 at man ikke engang behøver at stille et spørgsmål for at komme af med point, så jeg vil forære Frida 500 point fordi hun havde en dejlig opskrift på dressing til en rejecoctail, og forøvrigt er så sød

Ikke at forglemme, at hun værdsætter en mand i sorte bokser og armysokker

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 22:38

Jeg har også en på dressing

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 22:47

Imorgen har jeg også frida'

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 510 point
Dato : 18-02-04 22:50

Ram du er da.... ja du er da slet ikke så ringe endda Var faktisk lige ude at lave mig en kop kaffe og en rejemad (dog uden den gode dressing)
Super god dressing ik´ - lidt speciel måske, men absolut i den gode ende af skalaen.

Nu bliver jeg sgu lidt nysgerrig. Får jo en fornemmelse af at du måske er til armysokker og sorte boxer.....er det korrekt opfattet? okay du behøver ikke svare kære Ram Eastwood.....jeg leger blot lidt videre med tanken*SS*

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 22:50

Ps. havde jeg ejet 500 stærke ville have givet dem til dig ram2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 22:53

Jamen jeg har 500....og dem får ham om lidt

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 22:53

Ham=han

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 22:57

Pas nu på
Man bli´r så upopulær af det der pointbytteri.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 22:58

Det vil jeg skrupskide på......

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 22:59

Refi

Der har altid været koldt på toppen I øvrigt strider det jo ikke mod Kandus regler... vel???

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 23:01

Frida.

Kan du ikke nøjes med at lege med tanken, så ved du hvad du skal gøre - Passer lige med 14.18

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 23:03

NEJ NEJ rolig nu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-04 23:05

Fra naboens hund til Ram! Ak ja sæderne er i forfald!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 23:06

Hvilken sæd taler du om Tedd??

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 23:06

>tedd

Er det DSB's sæder du mener???? For så har du ret.
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 23:16

Nåeh.. her snakkes som sædvanligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-02-04 23:18

frida

jeg tror ikke det er andet end kartoffelvand!!!!!!

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 23:26

Ja her snakkes som sædvanligt....men det vil jo osse se underligt ud, hvis vi bare sender tomme indlæg

Kartoffelvand Næ Per .....den er sgu god nok (dressingen)

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 23:30

>bibsamie

Det er IKKE kartoffelvand - A garanterer Hvordan tror du Frida skulle kunne lave det

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 23:30

fridaflip -> Ja, ..eller tomme SÆDer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 23:32

Jeg kan faktisk skrælle kartofler
men ikke uden at de skal kigges efter af en "kyndig"

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 23:35

>Frida.

Kartoffel..... Kartofler er flertal

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 23:37

Piivvv....Hold nu op godt...så kartoffel da

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-04 23:40

Nu var det sæderne ikke sæd jeg skrev om! Med sæder menes der nok mest offentligt moral her! Er der ikke noget der hedder sædelighedspolitiet her, eller døde det da DR begyndte at vise Miami Vice?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 23:40

Frida.

Undskyld... det var ikke for at håne dig, men du lader dig nemt rive med, og pludselig har du inviteret gæster og tror du magter at servere kartofler for dem, og så er ulykken der jo - Jeg mener, man kan få nogen til at lave Svensk Pølseret, men sgu da ikke skrælle kartofler, eller kan man???

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 23:43

>Tedd.

Offentlig moral - Vi er da ikke offentligt ansat - Men i øvrigt har jeg da læst, at "gennemsnitssæden" i DK ER i forfald - så du rammer jo rigtigt

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 23:45

Man kan få kartofler på glas. Klar til den Svenske Pølseret og mange andre spændende egnsretter

Nul skællen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 23:46

>tedd
Jeg så godt misforståelsen jeg beklager, men det går lidt stærkt ind imellem.

>Ram
Ork jo.....det er nemt at få en eller anden til at tage sig af kartoflerne....
No Problems

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 23:47

Hold da kæft Molo.....Det havde jeg sgu ikke tænkt på
Hvor fedt

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 23:49
Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 23:50

Frida.

Når du kommer næste gang, så kan du sgu få lov at hjælpe med mine kartofler - det er så hyggeligt når man er to til det

Godnat

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 23:51

For fan... Molo - du har altid et link

Sov godt

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-02-04 23:52

>Molo

Hvor kan du gøre det http://sgfoto.signf.dk/showphoto.php?photo=353&sort=1 Føj for sat..... de er uspiselige................

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 23:53

Ja ja Ram....Var det Einstein eller Keinstein der sagde det?

Godnat
Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 23:54

Vel er de da ej og dem laver jeg næste gang jeg kommer til København

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 23:57

ram2 -> To til at hive låget af et glas kartofler?

Svæklinge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 23:59

Undskyld fridaflip og ram2 :

Skrællinger...

</HYG JER>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 00:01

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 19-02-04 00:16

Ram2
Støtter dig lige i din mening, så her er 50 point retur
Natmaden.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 00:20

Er det min dressing du GODT kan lide....eller kartoflerne du IKKE kan lide?

Frida...

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 19-02-04 00:34

nej det er dit humør
Og jeg skulle finde natmaden i dit andet indlæg om kvinder og mænd.
men det er klaret.
10-0 til dig fridaflip.
hilsen. S_ild

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-02-04 00:42

*LOL* Total forvirring....jeg troede s_ild var natmaden
Tjae humøret kniber det med hos et par enkelte....men op i pedersen med dem. et godt grin er bedre - og langt sundere end at gå og hænge med næbbet

Frida...