/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med visning af hjemmesider
Fra : janchri
Vist : 945 gange
200 point
Dato : 18-02-04 21:58

Jeg har et problem med visning af sider på internettet.Næsten hver side jeg kommer ind på kommer der en fejlmeddelse som er:der opstod en fejl under kørsel
linje 19
fejl:expected
Men det er ikke kun den fejl også mange andre fejl bare andre linjer.Når jeg kommer ind på kom og vind kommer der også sådan en fejl når man vil spille et eller andet.Jeg ved ikke om man skal havde microsoft vitual machine installeret,jeg har java vitual machine installeret

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 22:01

Prøv at hente Avant browser Den er hurtigere end explorer http://www.avantbrowser.com/download.html Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 22:03

hvis man mangler noget til at afspille noget med kommer der jo som reget en hjælpekasse op som vil hente og installerer mvh sune

Kommentar
Fra : janchri

Dato : 18-02-04 22:05

Til sune
Skal jeg bare installe den og hvad så med microsoft internet explorer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 22:07

Den lader du bare være

Kommentar
Fra : janchri

Dato : 18-02-04 22:07

Der kommer en hjælpekasse op på kom og vind men der står at man skal havde microsoft vitual machine men den den findes jo ikke mere

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 22:09

Jeg havde lign probælemer med explorer men nu bruger jeg aldrig andet end avant men har stadig explorer da avant ligger sig over den Mvh sune

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 210 point
Dato : 18-02-04 22:10

Det er nok fejl i javascript'et på siderne du besøger. Du kan imidlertid roligt slå dine fejlmeddelelser fra.

I din IE browser's menulinje vælger du : Funktioner->Internetindstillinger..->Avanceret ..og fjerner 'hakket' (fluebenet) ved rubrikkerne : Deaktiver scriptfejlfinding eller Vis en meddelelse om hver scriptfejl.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 22:10

Hvoffor findes den ikke mere ?? Gi mig lige det link Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 22:12

Ps. Disse indstillinger slået til (Standard) bruger jeg selv kun, når jeg tester mine eller andres hjemmesider

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : janchri

Dato : 18-02-04 22:26

Til sune
Hvis man går ind på windows update står der at man ikke kan download den

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 22:33

Hvad kan du ikke downloade Den der virtual machine ting ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-02-04 22:36
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-04 22:46

I det grønne vidue øverst til højre : http://java.com/en/index.jsp

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : janchri

Dato : 20-02-04 06:32

Tak for svaret molokyle.