/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Ny farve i tabellen når man holder musen~
Fra : AndersT
Vist : 329 gange
100 point
Dato : 18-02-04 20:32

Hej

Jeg mangler en html kode til at gøre sådan, hvis man holder musen over en bestemt celle i en tabel, så skifter den baggrundsfarve inde i cellen.. og når man så fjerner musen fra cellen igen, blir cellen dens normale baggrundsfarve..
jeg har selv haft koden, men er kommet til at smide den væk.. og nu vil jeg forfærdeligt gerne have den igen..

så jeg håber nogen kan hjælpe mig..

mvh anders

Accepteret svar
Fra : jojo43

Modtaget 110 point
Dato : 18-02-04 21:45

Hej Anders
Prøv at sætte dette ind efter din <body> markør
<center>
<table border="0" cellpadding="3" cellspacing="5" width="65%" height="251">
<tr>
<td width="38%" onmouseover="this.style.backgroundColor='#E9E9E4';"
onmouseout="this.style.backgroundColor='#40DBC8';"
</td>
</tr>
</table>
</center>

MVH Jojo43 )

Godkendelse af svar
Fra : AndersT

Dato : 18-02-04 22:33

Tak for svaret jojo43.