/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
V2 club eller bare Vclub.dk
Fra : kattegat
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 18-02-04 20:13

jeg mener at have set en www. adresse der hed vclub.dk eller V2club.dk som omhandler en mængde af mc,er der er 2cylindrede med V motor feks:honda ntv transalp virago ducati osv. er der nogen her der kan fortælle om den har skiftet adr eller om den ikke eksistere mere. jeg har brugt lidt penge på en suzuki VX800, er der nogen her der har sådan en, er noget man specielt skal kigge efter, den har kørt 44000km og er fra 91 gode kommentare modtages gerne, også link, jeg kender kun www.VX800.dk. mvh kattegat

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-04 20:14

slet det ene spg før nogen svarer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 20:29

Se her hvis du kan læse det
http://www.v2club.gr/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 20:31

Hvad mener du "BjarneD"

Kommentar
Fra : palleandersen

Dato : 18-02-04 20:34

http://www.suzuki-chopper.dk/
Mvh.
Palle Andersen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-04 20:38

ja jeg ville slet ikke prøve at læse det og så er de medlem af EU..hhh
Jeg har tjekket alle mulige sandynlige org net com og derfindes nogen bare ikke mc gad vide hvad der er på den grækerside.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 20:45

Motorcykler....