/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Uffe29
Fra : granslam
Vist : 351 gange
50 point
Dato : 18-02-04 19:03

hej Uffe29 jeg vil give dig ret i at folk skal have antivirus på deres computer og at disse tip er som reglen noget nogle folk for via mail (nyhedsbreve) men der er jo mange der ikke for dem så derfor syntes jeg der er helt fint andre deler disse tip hvis vi skal gå ud fra at alle for nyhedsbreve og alm post(rekalmer) osv er der jo ingen grund til at have katagorien tips/triks da det er der vi hovedsaglig for vores viden fra selvfølgelig er der gamle huskeråd som kun nogen kender.
det jeg ville frem til er at nogle tips/triks er kendt for nogen og ikke for andre derfor syntes jeg hellere et tip for meget end for lidt og selvfølgelig ikke 23 tip`s ud at 25
jeg håber du forstår hvad jeg mener
mvh Granslam

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 19:07

Den med de 23 ud af 25 har vi set..............................

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 18-02-04 19:09

ja ik

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 18-02-04 19:10

you just got 5 stars
mvh Granslam

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 19:11

Hvis nu der er pointnød, så er det da en god ide.
Jeg har et par tusind i ærmet (kaldes det SPAM)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-02-04 19:29

Uffe

Jeg medgiver at jeg bl.a. er en af de der kommer med info når er nye virus, og så er du ellers helt forkert på den.
Mange få foretaget automatiske opdateringer hvilket kun sker een gang om ugen, i hvert fald Norton, som en af de største på markedet. Hvad mange ikke ved er, at man kan foretage opdateringer alle hverdage, og derfor kun for opdateret den ene gang, hvor der i mellemtiden kan nå at ske mange ting og sager.

Ja, det er næsten 20 % af alle spørgsmål der drejer sig om enten virus eller spy, skal man så lade være med at informere når der er nye?? Eller er det et spørgsmål om at tage det i opløbet?

Det har jo overhovedet ikke noget med at folk har antivirus, det går jeg stærkt ud fra de fleste har, men antallet af spørgsmål om virus taget i betragtning, er det dog bedre at forebygge end at reparere. Men du er måske mere interesseret i at reparere for andre?

Og hvis du ellers ikke ønsker at læse dem kan du jo bare lade være, men at det ikke er et tip, som mange andre indslag under tip, kan du ikke komme uden om.
Og hvis du selv tror du er så velinformeret burde du også vide, at der er lavet en antivirus overfor den du nævnte.

Mvh
Ellebye

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 60 point
Dato : 18-02-04 19:48

Lige noget positivt til ovennævnte, læsere af disse form på tip, ligger gennemsnitlig på over 100 hvilket alt andet lige må betyde at der er interesse for tippene.

Den dag folk ikke længere gider læse dem, ja så har I mit ord for at jeg stoppe med dem, og det formentlig fordi det efterhånden er går op for de forskellige at holde sis ajour.

ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 20:01

Jamen så er dagens gode gerning jo også gjort.
Et tip er et tip - uanset hvad du skriver.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-02-04 20:30

Arh, >refi. Bølgerne er nu gået højt en gang imellem hvad et tip er, se eks. under vittigheder, er det tip?

Så er der pt. diskusioner om tip der er skrevet tidligere.

Så problemerne med at spørgere bliver skældt ud fordi deres spørgsmål mere er et tip end et spørgsmål.

Jeg har procederet for at nedlægge pointsystemet, men så får man blot en spand vand i hovedet. Men ang, skrevet tips, så se lige Ishøj's statistik.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 20:34

Det kan vi da kun blive enige om, men at skrive 25 forskellige tip (lige efter hinanden) om børn - det kalder jeg SPAM
Så kan vi hurtig finde et blad med vittigheder og begynde at remse op.

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 22-02-04 08:47

Tak for svaret ellebye.
uffe gider vist ikke svare
mvh Granslam