/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
USB netværk
Fra : eigilm
Vist : 293 gange
130 point
Dato : 18-02-04 13:41

Jeg har købt et USB netværkskabel til sammenkobling af mine to komputere, men på den ene, er der ingen USB netværksdriver. Jeg har hørt, at man til Windows 98, 2.udgave, som min, kan hente en på nettet, men jeg kan ikke finde af hvor og hvordan ?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 18-02-04 13:45

www.google.com
så skriver du usb drivere win98

prøv det

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-04 13:50

Der vil normalt være en USB driver med til bundkortet.
Hvis du fortæller hvilket bundkort du har, producent og type så kan jeg hjælpe med at lede.
En søgning på Google vil efterlade dig med spørgsmål om producent så det kan måske gøres den anden vej

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 18-02-04 14:07

Hvis du ikke ved, hvilket bundkort du har, kan du downloade og installere dette lille program, som kan fortælle dig alt (næsten) om dit Hardware (producent, type, version samt link til driverdownload)
http://www.aida32.hu/aida-download.php

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-04 16:20

Hvis du følger indstallations vejledningen til dit kabel (jeg går ud fra at det er et specielt USB kabel til sammenkobling) vil den selv bede om win 98 cd som har driver til USB. Hvis D er CD-rom så ligger den på:
D:\win98
Emesen.

Kommentar
Fra : lugo

Dato : 26-02-04 23:55

eller prøv download.com :)