/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Modem / Spørgsmål
10  bentjuul 100
Tapi/PC-Phone
Fra : Reichstein
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 18-02-04 01:28

Jeg kører Win XP og har netopkobling via TDC kabel.
Jeg har et externt k56 Wisecom modem, som jeg gerne vil kunne bruge til alm. telefonopkald, men jeg mangler selve softwaren til at kunne kalde op fra.
Er der nogen der kan råde/hjælpe?
Jeg kan hverken finde tapi.ini eller telephone.ini!
Jan

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-04 01:35
Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 18-02-04 02:07

Hej tedd,
Jeg har installeret driveren, men jeg mangler stadig telefondisplay tapi.ini - jeg kanstadig ikke kalde op!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-02-04 17:11

Jeg havde en gang et Wisecom K56 modem, og der fulgte der en CD-rom med, hvor der er alle programmerne på, den må du så også have liggende, hvis du har købt dit modem fra ny.
CD en hedder noget med "Super Voice" og kan bruges til windows 9x og NT4.

Siger det dig noget?

Kommentar
Fra : severino