/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Emule begynder
Fra : haeggelin
Vist : 370 gange
500 point
Dato : 17-02-04 23:07

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg skal sætte EMULE optimalt, når jeg er tilsluttet 256/256 ZyXEL router gennem Tiscali/Bredbånd, og måske også kan hjælpe lidt med EMULE's bruger flade, da der er flere/mange ting jeg ikke forstår hvad det kan. F.eks. kan man være på flere server og hvordan gør man det? V.H. haeggelin

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 17-02-04 23:18

Uha
Slet eMule og brug overnet.
Kazaa, emule og edonkey har alt for meget virus.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 23:42

Ellers skal man vælge Kazaa lite

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-04 23:46

Nej

Godkendelse af svar
Fra : haeggelin

Dato : 18-02-04 01:31

Tak for svaret refi. jeg sletter nu Emule og håber nin Norton har stoppet alt hvad der ellers kunne gå galt. Tak igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-04 01:33

Selv tak
Og overnet er virkelig god

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 18-02-04 01:38

der er ikke mere virus på emule end der er andre steder på p2p nettet....
overnet bruger samme servere som edonkey så det er underligt at du vil anbefale det frem for emule
men ok hver sin tro sin religion.
selv er jeg dog happy p2p på emule uden virus angreb såååååååå......
mvh fox

Kommentar
Fra : falko1983

Dato : 18-07-04 16:42

jeg har problemer med emule jeg vil gerne bruge det og ved ikke hvad jeg skal gøre har sat min router op til port 4661 0g 4662 men har brug for ydligere suport en som har forstand på at sætte emule op med en zyxel router 512/128kb tak på for hånd vil gerne have du evt. kunne skrive en mail da jeg ikke ved hvor meget denne side så vidt kan blive spootet af p...... men håber da på svar fra en af jer gutter med et ordenlig program hej min mail er falko1905@hotmail.com
og endnu engang tak ...

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 17-09-04 16:11

Undskyld jeg ikke har lukket og takseret for svar jeg har dog ikke prøvet overnet men bruger nu WinMX hvilket virker.