/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Min computer er blevet langsom...
Fra : Jonn87
Vist : 463 gange
21 point
Dato : 17-02-04 22:21

Min computer er blevet meget langsom på det sidste ... hvordan kan det være?
det er ikke nogle af de programmer jeg har liggende som gør det...
Der kommer også tit pop-ups op selv jeg ikke er inde i explorer...
jeg har defragmenteret computeren men det hjalp ikke meget...

hvad skal jeg gøre for at få den til at køre optimalt igen?

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 31 point
Dato : 17-02-04 22:25
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 22:30

har du evt Kazaaa

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 22:32

Avant browser er gratis hurtig med mange flere features og indbygget popupstopper http://www.avantbrowser.com/download.html

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 18-02-04 02:18

>>
Hvad er det man sletter når man gør følgende?
Du skal først lige slette temporary internet files(temp) inden vi fortsætter. Funktioner=>Internetindstillinger=>Slet filer, husk flueben i slet alt offline.

Mordex

Kommentar
Fra : bamse2202

Dato : 18-02-04 06:44

john87
har du mange genveje på skrivebordet, hvis ja få rydet op i dem og lagt i mapper, det hjælper

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 18-02-04 08:25

mordex -> Det er dine midlertidige internetfiler (TEMP) man kan evt sætte IE op til at slette dem hver gang browseren lukker eller også har vi et program, der kan slette dem automatisk hver 5-10 min. http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#emptytemp

Kommentar
Fra : peace135

Dato : 18-02-04 08:45

Du kan lave adware scanning eller du kan går ind i kontrolpanelet og dobbelt klik på tilføj og fjern programmer og slet de programmer du ikke kender eller som du ikke selv har installeret.

For hvis du bruger et downloadings program er der altid en masse reklamme junk som bliver installert hvis man ikke passer på.

Kommentar
Fra : peace135

Dato : 18-02-04 08:49

et link hvor du kan downloade et godt adware scanner
http://download.com.com/3000-8022-10214379.html?tag=lst-0-12
den er gratis og effektivt

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 18-02-04 08:51

peace135-> Alt hvad du har skrevet, står i mit første link*S*

Kommentar
Fra : peace135

Dato : 18-02-04 11:19

du kunne også prøve at opdater windows

Kommentar
Fra : rolllo

Dato : 18-02-04 14:47

Hvis du har et trådløst netværk med D-link kan man godt risikere at det tager meget af kraften i din PC, så er løsningen simpel: format C:

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 18-02-04 19:30

Tak for svaret arlet.
Det løste mit probem