/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Antal km i en suzuki SV
Fra : Schwartzbach
Vist : 622 gange
33 point
Dato : 17-02-04 22:08

Hej Med Jer.

Er der nogen som har nogen viden eller erfaring med hvor mange Km en motor på en Suzuki SV650 har i sig før der skal en større hovedreperation til???

Tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : hondafinn

Modtaget 33 point
Dato : 21-02-04 17:18

Hej Schwrtzbach
Det tror jeg bliver svært at svare på, maskinen har jo kun været på markedet i ca. 4 år og med de km der bliver kørt på en sæson her i landet tvivler jeg på at der nogen der har fået hovedreperaret en, og Suzuki har normalt slidstærke motorer, men du kunne jo spørge på et par autoriseredeværksteder om de kender til nogle typiske fejl, har en kammerat der har en og efter 37.000 km. har han ikke haft problemer

Hondafinn

Kommentar
Fra : Schwartzbach

Dato : 24-02-04 16:44

Min egen har kørt 38.000 km og ingen problemer. Du skal ha tak for det

Schwartzbach

Godkendelse af svar
Fra : Schwartzbach

Dato : 24-02-04 17:13

Tak for svaret hondafinn.