/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sex i nylonstrømper
Fra : 58966510
Vist : 9420 gange
100 point
Dato : 17-02-04 21:34

Er der nogen som mig, som tænder vildt på være iført nylonstrømper, jeg bliver helt vild jo glattere og skindende de er, det fedeste er at bolle mens min kæreste også er i nyloner, vi "glider" fedt mod hindanden.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 21:47

Jeg syns også nylonstrømper er helt antændende meen de skal altså sidde på en dejlig frodig kvinde

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 21:55

Og de skal være selvsiddende - stadig siddende på en kvinde
Har sgu lidt svært ved at se en mand for mig
med selvsiddende nylonstrømper på

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 21:59

Frida jeg kan lie kan se det for mig er du også Buttet *SS*Mvh Sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 22:05

Så forresten en film for ikke så længe siden, hvor Mel Gibson iførte sig et par nyloner - Og jeg må sige, at når ikke en gang han formår at "tænde" mig - så er nyloner til mænd ikke noget for mig

>Sune
Du skal ikke vide alting men de selvsiddende falder da ikke ned

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 22:32

Aiijj altså....jeg ville få jordens største grineflip
Så min konklusion må være....NUL nyloner i sengen....for hvordan i alverden dyrker man sex mens man er ved at kvæles af grin

> 58966510
Hvis nu jeg i stedet havde skrevet at jeg "tænder" helt vildt på en mand i nylonstrømper - hvad havde din kommentar så været til det? Ja jeg er bare nysgerrig, da dit sp. jo egentlig ikke er et sp. der kan besvares....eller tar' jeg fejl??

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 22:42

>Sunowich.

Da jeg jo ved at du er meget let antændelig, og måske derfor overser mindre detaljer vil jeg bare sige til dig, at hvis du opdager at din frodige kvinde vipper med tæerne når du kopulerer hende, så har hun ikke nået at få sine nylonstrømpebukser af.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 22:44

Hvor ved du det fra Ram?

Frida...

Kommentar
Fra : 58966510

Dato : 17-02-04 22:46

Der er mange fordomme i denne verden, der er f.eks ikke nogen der griner af en pige iført et par tennissokker vel....
Jeg tror at der kommer mere og "unisex" tøj, herunder også nyloner/gstrenge m.m.

Hvad er der galt i at blive liderlig af at være glat og skindende???? frida og hvis du tænder på det så var det da fedt..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 22:47

>Frida.

Har du hørt om, at kunne ræssonere sig frem til en konklussion

Du troede da vel ikke at jeg havde prøvet en sådan vippescene?? Men hvis.... Så havde jeg såmænd nok bare spurgt: "Hvem fan... vinker du til"

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 22:53

>58966510

Hvis du er interesseret, så står der nogle "Carmencurlere" i min gl. mors garage, som du godt må få - Så kan i rigtig dulle jer op sammen

Virkelig sexet

Jeg tror i øvrigt ikke Frida tænder på mænd i nylon, hvis jeg skal være ganske ærlig. Hun er vist mere til skum

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 22:56

> 58966510
Jamen du har da sikkert ret....Ram synes vist nok om piger iført skisokker
Idag sad jeg og kiggede på dildoer (få ingen gode idéer det var en tilfældighed)
Hmmm... nogle af dem lignede rumfartøjer - og hvis ikke der medfølger en grundig manual er jeg sikker på, at der vil kunne opstå problemer med betjeningen*LOL*

>Ram
Du er uforbederlig SKUM???? nååååå du mener bananer Yes!!!

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 23:02

>Frida.

Du har luret mine svagheder af - Skisokker og hvide badekåber er bare helt Arlavildt

Det overgåes kun af jagtgrønne vaders med gylp og seler - Det er TOPPEN.

Skum.... Ja skumbananner naturligvis, hvad ellers??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 23:12

Hmmm....en mand i sorte boxer og militærsokker...det er sgu godt og skulle han ha' en pose skumbananer at lokke med såååå....suk!!!

*LOL* Jeg selv kan ikke lokke med hverken vaders eller skinnende nyloner - men badekåben og skisokkerne skulle vel være til at finde ud af

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-02-04 23:19

I må klare jer selv... Jeg går i seng Pivvvvvv, men noget skal natten jo gå med

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-02-04 23:26

Sov godt Ram

Frida....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-02-04 09:08

Godmorgen til alle

Prøvede faktisk at sove med selvsiddende skinnende nyloner på i nat - men det virkede altså ikke. Stod op kl. 4.00 og tog mine skisokker på

Tror I det var fordi jeg sov sammen med min hund?

Nå!! op i pedersen med de forbistrede nyloner...jeg synes alligevel bedst om de skide skisokker

Frida...

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 11:36

Hejsa.....

Jeg vil sige... hver mand, sine lyster.... og tænder du på det, skal du ha lov til det....

men jeg tænder ikke på mænd i lingeri.... det virker forkert på mig... næhhhh selvsiddende er liiige mig

jeg vil henvise dig til www.scor.dk evt... der er der nogle som tænder på det samme som dig... og skid på hva andre siger... bare gå til den sammen med fruen... kan hun lide det, er det jo bare KANON ...

mvh Lamse

Kommentar
Fra : calista

Dato : 16-03-04 13:09

Fridaflip..
Hvad har Pedersen dog gjort siden han skal have de selvsiddende op... et eller andet sted? :p

Bortset fra det, så er det at bolle med nyloner på, vel en eller anden form for Fetish? Ligesom det er med Ram og hans Vaders

Hver sin lyst

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 29-05-05 18:35

58966510 - Der er helt sikkert mange der har det som dig, det er bare ikke alle der bryder sig om at tale om det med andre. Hvis det kan være dig til nogen hjælp findes der en fremragende onlineshop på følgende adresse, hvor du kan handle med VISA, nemt og diskret. God fornøjelse.

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 29-05-05 18:40

-og den kommer så hér..sorry
http://www.ars-vivendi.de