/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Opdatering til Panther ???
Fra : U_J
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 17-02-04 20:23

Hej
Jeg har haft Panther liggende i ca. 3 mdr. men blev anbefalet at vente med at installere, til Quark 6.1 var kommet. Det er den nu og jeg vil naturligvis gerne have glæde af begge opdateringer. Jeg har søgt på Panther her på Kandu, for at se om der er nogle ting, jeg skal tage mig i agt for. Men det virker som om det er enkeltstående problemer, folk støder ind i.
Jeg vil derfor spørge generelt, om der er nogen, der har erfaringer med opdatering fra Jaguar til Panther. Er der nogle fælder eller noget jeg skal være opmærksom på. Jeg har en ekstra harddisk på 80 GB, hvor jeg evt. kunne kopiere harddisken med styresystem, programmer osv. over på (eller skulle jeg evt. nøjes med at flytte mine dokumenter derover). Jeg vil helst ikke have kludder på min maskine.

U_J

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 08-03-04 22:53

Hej U_J

Jeg håber du kunne bruge lidt af det jeg skrev i det andet spørgsmål.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : U_J

Dato : 08-03-04 22:59

Tak for svaret bentjuul.

Tak, jeg har korresponderet med nogle andre Mac-folk, så jeg er næsten i gang på det nye styresystem.
Hilsen U_J

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-04 23:00

Selv tak og god vind med det nye styresystem.

//bentjuul