/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tool til omdøbning af MP3-filer fra ID-t~
Fra : theking20000
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 17-02-04 10:46

Jeg søger et værktøj som kan omdøbe "track01.mp3" osv sange fra deres ID3 tags, findes dette??

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 17-02-04 13:41

Ved ikke om det er sådanne programmer du leder efter, men du kan da lige prøve linket:

http://www.soft411.com/software/id3-tag.html

Kommentar
Fra : sion

Dato : 17-02-04 16:03

Jeg vil foreslå, at du downloader MusicMatch Jukebox 8.2 herfra: http://www.musicmatch.com/download/free/?OS=pc&MODE=input&DID=&OEM=MMD. Det er kun en basis-version, men det betyder kun, at du ikke kan brænde og rippe cd'er fra MusicMatch. Alle andre funktioner virker. MusicMatch er det musikprogram, jeg hidtil har prøvet, som har de bedste fil- og ID3 tag-håndteringsfunktioner.

Simon

Accepteret svar
Fra : sion

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-04 16:08

Hvis du kommer så langt, som til at have installeret MusicMatch, skal du højreklikke på MP3-filen i Library og vælge "Edit track tags...". Herfra kan du både redigere tag'et, hente tag fra filnavn samt omdøbe filen udfra tag'et.

Simon

Godkendelse af svar
Fra : theking20000

Dato : 17-02-04 22:36

Tak for svaret sion.