/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Musik på e-mail
Fra : niss45
Vist : 540 gange
50 point
Dato : 17-02-04 01:38

Kan nogen forklarer mig hvordan man kan sende baggrundsmusik på en e-mail..
Har netop modtaget en mail med billede hvor der var baggrundsmusik..da det ikke var en vedhæftet fil med musik, vi jeg gerne vide hvordan det kan lade sig gøre.
MVH
Niss45

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-02-04 01:39

Der findes programmer der kan klare den slag. bl.a. incredimail

www.incredimail.com

Kommentar
Fra : baker.mc

Dato : 17-02-04 01:39

Du skulle prøve et mailprogram der hedder incredimail som er rimlig spøjst og gratis at bruge

//Baker.mc

Kommentar
Fra : baker.mc

Dato : 17-02-04 01:40

Better_Performance

Hey der.. da var vi vis lige hurtige??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-02-04 01:41

Ja, men jeg havde linket med

Kommentar
Fra : baker.mc

Dato : 17-02-04 01:44

Det jo det..... ;-(

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-02-04 01:49

For at sige det på dansk, selve musikfilen er "smeltet" sammen med billedet, og det kan du bruge ovenstående programmer til.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 17-02-04 02:59

Nu har jeg installeret mail programmet, og den ser spændende ud, men for denne meddelse.
550 5.7.1 <bns@ramboll.dk>... Relaying denied
jeg har accepteret mailkonto og indtsatet div. koder , hvad er der galt siden jeg ikke kan sende mailen, skal den mon reg, for det kan lade sig gøre..
MVH
Niss

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-02-04 06:48

Hej niss45 -> Sikkert din eller din udbyders firewall, men afvent hvad IncrediMail brugerne kommer op med
Søren

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-02-04 08:15

Har du forsøgt at sende ti landre end den ene?

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 17-02-04 09:11

nej måske ikke 10 andre, men forsøgt med et par andre adr. bl.a. min egne 2 mail adr.
men ingen af den lykkedes det at sende til..

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 17-02-04 10:02

niss 45

hvis du har åbnet linket incredimail. så gå til spørgsmål og svar det har intet med dine firewalls at gøre men i dette tilfælde af fejlopsætning flg deres vejledning det er ret nemt har brugs incred , premium i flere år samt deres letter creator også et fint program

hilsen ib

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 17-02-04 10:03

ps. du skal også huske at opsætte under internetinstalation.
ib

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 17-02-04 10:13

Da den blev installeret oprette den selv de kontoer jeg bruger fra andre e-mail programmer , så den står indstillet med samme opsætning og konto, adg. koder m.m. så hvorfor den så ikke vil sende men kun modtage kan jeg ikke lige se løsningen på ...har også forsøgt at læse i vejledningen som efter hvad jeg kan oversætte har med kontoen at gøre, men kan ikke se hvad der er forkert..

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 17-02-04 10:25

nis 45

så har du et problem jeg havde selv i begyndelsen problemer med at sende har selv flere konti, virker perfekt.
min sidste udvej var at spørge bbst.dk som er min leverandør af forbindelse . han kan meddele dig om det funker
ligeså hvis du har problemer med engelsk kan du få incred. leveret på svensk el. norsk

god fornøjelse husk på at for det meste er det en fejl vi selv laver en ubetydelig for os men ::::

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 17-02-04 10:39

> ib2650
Ja det plejer jo tit at være en F40 fejl , som vi selv er skyld i .
Nu har jeg selv webspeed hos TDC og en anden konti hos tele2 men de plejer ikke at ville hjælpe med andre programmer end Microsoft programmerne, så jeg må jo nok forsøge anden vej eller selv at løse det , med mindre der kommer en løsning her..
Niss45

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 17-02-04 10:49

har du kikket på disse normalt er det under disse du kan løse problemerne

Q: I am having problems sending and/or receiving emails, what do I do?
A: There are many reasons why an email account may have difficulty receiving and/or sending emails at any particular moment. It's a complicated issue so take a deep breath and get ready to solve the mystery. If you read the following carefully, the directions in this FAQ will help you determine your reason and perhaps provide you with a permanent solution so that you can begin and/or continue to use IncrediMail.

Is your email account provided by one of the following suppliers: Juno, Excite or CompuServe?

Back to Frequently Asked Questions

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 17-02-04 11:37

nis 45

hvilket styresystem bruger du jeg har muligvis en løsning

ib

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 17-02-04 11:44

Jeg køre med windows XP Pro...har tjekket alt tror jeg , men kan ikke se en løsning..
NISS45

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 17-02-04 11:48

nis 45

prøv at slukke alle firewalls og derefter prøv , ligeledes hvilke mailkontoer prøver du at overføre yahoo -hotmail etc.
ib

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 17-02-04 11:55

Jeg har forsøgt med begge kontoer fra TDC og Tele2 og bruger Microsoft Outlook fra Office 2000
niss45

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 17-02-04 12:01

det var også mit problem , men exprees udgaven den slettede jeg du kan ikke fjerne den helt men oprette en bedre e mail adresse
prøv dette måske løser det dit problem ,

for får du først incredi til at virke er det et fint program .hvis du havde incredi premium program så kunne du få incredi til at give svar på dine problemer , for garenteret er det mindre for at få det til at virke

ib

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 17-02-04 12:09

niss 45

det slår mig lige at incredimail har et specialprogram for outlook har du fået det rigtige dl.
ib

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 17-02-04 12:25

Det er jeg ikke sikker på det er for jeg downloadede den på deres start side , så om det er kompatibel med outlooke er et godt spørgsmål
Niss45

Accepteret svar
Fra : ib2650

Modtaget 50 point
Dato : 17-02-04 12:28

hvis du vil kan jeg finde det rigtige link og levere her
ib

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 17-02-04 13:57

Tak for svaret ib2650.
Efter at have hentet prog. til outlook lykkedes det , så jeg takker alle for hjælpen.. og vejledningen..
Niss45

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 17-02-04 14:12

niss 45

det var godt det slog mig lige pludselig det med outlook .
husk når først det virker så kan du faktisk bruge programmet til meget andet eks. synge en serenade til din elskede ( kun et forslag)

prøv også deres letter creator gratis i starten

rigtig god fornøjelse

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 17-02-04 14:19

>ib2650 ja det er et godt program som kan meget mere end man er vanttil , så må jeg hellere lige varme stemmen op før jeg forsøger den slags *G*

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 28-02-04 20:01

Til ib2650

Hej igen , da du anbefalede og guidede mig igennem den drilske installation af incredimail, ville lige høre om du har været ude for at når man går til start bliver ved med at fremkomme en pop up om der er installeret nye programmer, jeg har jo brugt og åbnet den mange gange , men det er den samme hver gang efter instalationen af incredimail..og det er træls at se på.

MVH
Niss