/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
webcam
Fra : bamse2202
Vist : 289 gange
100 point
Dato : 17-02-04 01:02

Hej jeg er ejer af et PRAKTICA DCZ 2.1s camara
og jeg ville høre om der er nogen der ved om det kan bruges som webcam
pft bamse2202

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 110 point
Dato : 17-02-04 01:10

Det kan det ikke.

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-02-04 01:47

hej !
Ser at du har fundet tråden www.kandu.dk/dk/spg/20272
måske der er hjælp gennem www.google.dk
http://www.google.dk/search?q=PRAKTICA+DCZ+2.1s&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Mit billigkamera er af et andet mærke, men når det går i baglås ,
hjælper det at tage batterrierne ud (kameraet resetter).
mit har to indstillinger.
1 . som pc harddisk og jeg kan kopier billeder.
2 . som wemcam , det kan ikke ses på pc'er men opføre sig nærmest som en scanner
Mine scanner/kamera-driver bytter til tider plads med hinanden, og så virker ingen af dem.
Prøv at totalt fjerne alle pgm. til kamera/scanner og geninstaller dem så igen.
Det hjælper (måske)
God luck !
Mvh. natmaden

Godkendelse af svar
Fra : bamse2202

Dato : 18-02-04 05:45

Tak for svaret Mordex.