/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilken farve?????????
Fra : Viktor_PM
Vist : 476 gange
20 point
Dato : 16-02-04 18:13

Hej alle sammen...

Jeg har en Maxi KL. Den skal til en autolaker. Men jeg er i tvivl om, hvilken farve den skal være... Hmm. Jeg har tænkt meget på disse farver: 1. sort med babyblå stjernefælge og babyblå kickstarter+støtteben. 2. Metallic mørke rød med sorte stjernefælge og sort kickstarter+støtteben. 3. Metallic blå med guld stjernefælge og med blå kickstarter+støtteben. Jeg vil meget gerne hører jeres mening, om disse tre eksempler. Men i må også gerne skrive, nogle andre ideer...

På forhånd tak...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-02-04 18:22

Dén bliver da bare rigtig flot !
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 18:25

Gult stel og sorte fittings, lidt crom hist og pist, men ikke for meget

Men tjeck foto's af andre på :

http://www.haslebanden.dk/galleri.htm

http://scooter-eksperten.dk/galleri/knallert_model.php?id=1

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_alle.asp?brand=Puch

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : stine86dk

Modtaget 30 point
Dato : 16-02-04 18:26

mal den sort med guld sternefølge og guld kickstarter+støtteben det ser fedt ud men det er kun et forslag men nummer 1 lyder rigtig fed

Kommentar
Fra : stine86dk

Dato : 17-02-04 10:49

Eller måske sort med neon grønne detaljer... altså fælge, kickstarter+støtteben! det kunne være noget blæret... og måske også neongrønne håndtag!

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 18-02-04 15:52

Tak for svaret stine86dk.

Jeg tror jeg holder mig til den sorte og blå....

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 19-02-04 12:33

Til alle der skrev svar til dette spørgsmål:

Jeg ligger billederne af den ind på www.mopedgallery.dk og www.scootergalleri.dk, når den er blevet malet. Så er i velkomne til at gå ind og kigge. Den kommer til at hedde Viktor's Maxi!!!

Tak for svarene...